OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp

 

Przedmiot zamówienia:  Zagospodarowanie terenu  wokół  budynku dworu  w Rościszewie.

Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul. Jana Pawła II 19, tel (024) 276 40 11, fax (024) 276 42 01, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl  

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 –  42 – 01 , cena SIWZ – 30 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest:

- Roboty zewnętrzne : Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za   pomocą spycharek. -  m2   750.0; Usuwanie warstwy ziemi urodzajnej  (humusu) za pomocą spycharek –   dodatek za każde dalsze 5 cm grubości - m2   750.0;  Ręczne usunięcie z przewozem taczkami warstwy ziemi urodzajnej - humusu    z darnią, grubość  warstwy do 15 cm.  - m2  200.0 ; Ręczne usunięcie z przewozem taczkami warstwy ziemi urodzajnej - humusu  z darnią.

Dodatek za każde dalsze 5 cm grubości warstwy  - m2  200.0;  Mechaniczne wykonanie koryta na całej   szerokości jezdni i chodników w   gruncie kat. I-IV głebok. 20 cm.- m2     750.0 ; Mechaniczne wykonanie   koryta na całej szerokości jezdni i chodników w   gruncie kat. I-IV - za każde dalsze 5 cm głębok.    m2  750.000; Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni  ręcznie, głębokość 20 cm,   grunt kat. III-IV.- m2   200.0; Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni   ręcznie, każde dalsze 5 cm   głębokości pow. 20    cm, grunt kat. III-IV.-  m2 200.0; Roboty ziemne wykon. koparkami w ziemi uprzedmio zmagazynowanej w    hałdach, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1,0 km - koparki podsiębierne o poj. chwytaka 0,60 m3, kat. gruntu I-III.  -    m3   427.500;  Nakłady uzupeł. do tab.0201-0213 za każde dalsze 0,5km  odl.transportu  ponad 1km samochodami samowył. do 5t po drogach utwardzonych. grunt    kat.III-IV   Krotność = 8- m3 427.5; Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy  konstrukcyjne  nawierzchni w gr. kat. I-IV - m2  750.000; Ręcznie profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy   konstrukcyjne  nawierzchni. Kategoria gruntu III-IV      -  m2  200.0;  Podsypka piaskowa z zagęszczaniem   mechanicznym - 3 cm grub. warstwy po    zagęszcz. -  m2   950.0;   Podsypka piaskowa z zagęszczaniem   mechanicznym - za każdy dalszy 1 cm  grub. warstwy po zagęszcz. - za dalsze 12 cm. Krotność = 12  -  m2  950.0;     

Nawierzchnie z kostki nieregularnej granitowej  o wysokości 8-11 cm cm na  podsypce cementowo-piaskowej  -m2   950.0;  Cokoły kamienne o wymiarach 0,40x0,25 m na fundamencie o wymiarach  0,40x0,80 m.-   m 26.0; Wykonanie lub wymiana izolacji poziomej ścian fundamentowych z cegieł  na zaprawie cementowo-wapiennej   /wapno suchogaszone / ściany grubości 1  cegły - m  26.0;  Uzupełnienie rolek na zaprawie cementowo-wapiennej /wapno suchogaszone/ o szerokości 1 cegły poziomo -cz. Górna -  m  52.0;  Uzupełnienie gładzi cementowej na  rolkach o szerokości 1 cegły poziomo  -   m 52.0;           Ścianki działowe o grubości 1/2 cegły, z cegieł budowlanych   klinkierowych pełnych – m2 30,0 ;     Dodatek za zbrojenie ścianek pełnych.-  m2     30.0    ;Słupy o wymiarach przekroju  42x42 cm-analogia - m 4.5 ; Słupy o wymiarach przekroju 42x56 cm – analogia -  m  6.0 ;Słupy o wymiarach przekroju 84x80 cm - analogia Krotność =  2   -  m 7.0; Stemplowanie elementów betonowych i żelbetowych w wysokości do  4 m   deskowań konstrukcji - m2  15.0 ;Deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetowej czapek  - m    26.0 ;  Listwy dla zachowania bruzd w betonie           - m  52.0;  Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych gładkich o średnicy 8   mm - kg  30.0;

Uzupełnienie elementów konstrukcyjnych zbrojonych z betonu   monolitycznego czapek   -  m2  15.0 ; obsługa geodezyjna – kpl 1.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:  Kod CPV:  45.23.32.22-1;  45.34.20.00-6

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia  31.10.2007 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

    1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

    2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

        Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

    3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.   

        Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 3

    5) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia – załącznik nr 4

    6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 

        Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

       Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

       W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷6 winien  załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

       Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie  „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

      Urząd Gminy Rościszewo,ul. Jana Pawła II 19, sekretariat , do dnia: 2007.08.28

      do  godz.  9:30

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy Rościszewo , sala konferencyjna , w dniu: 2007.08.28 o godz.10:00.

12. Kryteria wyboru:    Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków  oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Artur Topolewskitel. (024) 276 –  40 – 11  , tel/fax (024) 276 – 42 – 01     

19. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 07.08.2007r.

Rościszewo  07.08.2007 rok

 

zal_nr_5_ksiazka_przedmiarow.doc

zal_nr_5_ksiazka_przedmiarow.doc

Załącznik Nr 6

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                          dnia  07.08.2007 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                           dnia  ......08.2007 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.rosciszewo.bip.org.pl ,     dnia07.08.2007 r.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamil Linowski, tel: (24)2764215
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamil Linowski, tel: (24)2764215
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-07 18:30:48
  • Liczba odsłon: 216
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964896]

przewiń do góry