OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO

ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Rościszewo: Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Rościszewo
Numer ogłoszenia BZP: 129024 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024 2764201.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Rościszewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest znajdujących się na nieruchomościach mieszkańców z terenu gminy Rościszewo. W zakres zleconych usług wchodzi: * Demontarz płyt azbestowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości ok. 1534 m2 tj. około 21,47 tony * Odbiór wraz z załadunkiem oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowych z miejsca tymczasowego składowania w ilości 0k. 3904 m2 tj. ok. 54,66 tony. 2. Zakres i cel działania: * demontaż, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie płyt zawierających azbest, * wywóz własnym pojazdem specjalistycznym z zachowaniem obowiązujących przepisów, * przekazanie Zamawiającemu potwierdzenia ilości eternitu oddanego do unieszkodliwienia, * dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadu, kopii karty przekazania odpadu oraz dokumentu potwierdzającego wagę odebranego azbestu. 3. Prace związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu muszą być wykonywane przez firmę posiadającą stosowne zezwolenia na wytwarzanie , transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. 4. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wymagania organizacyjne: * Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w dniu podpisania umowy, wykaz nieruchomości do demontażu płyt azbestowych. W terminie 14 dni od dnia podpisania umowy skontaktuje się i umówi z właścicielami posesji na termin demontażu i odbioru oraz powiadomi o tym zamawiającego, * Ważenie płyt azbestowych musi odbyć się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie odbioru. * Wykonawca dokona ważenia płyt przy użyciu własnych urządzeń, z przeprowadzonej czynności ważenia ma zostać sporządzony protokół, który będzie zawierał następujące infoniacje: - imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru oraz ilość odebranych odpadów. * Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj. karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego ze składowiska, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest, * Wykonawca wystawi oświadczenie dla właściciela posesji, że prace związane z usunięciem wyrobów azbestowych zostały wykonane z zachowaniem właściwych przepisów technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów azbestowych. * Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Aktualnego odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3. Zatwierdzonego przez starostę programu gospodarowania odpadami niebezpiecznymi. 4. Zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 28, z zastrzeżeniem art. 31 ustawy o odpadach 5. Informacje dotyczące firmy, z którą Wykonawca ma podpisaną aktualną umowę min. na utylizację wyrobów zawierających azbest

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu robót, dat wykonania i nazwy odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie 3. Pisemneym zobowiązaniu innych podmiotow do udostępnienia niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego, technicznego i finansowego. 4. Oświadczenia innych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie przewiduje dokonania oceny spelniania tego warunku

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przeszkolenie w zakresie prazy z wyrobami zawierającymi azbest oraz pracy na wysokości 3. Pisemneym zobowiązaniu innych podmiotow do udostępnienia niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego, technicznego i finansowego. 4. Oświadczenia innych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         koncesję, zezwolenie lub licencję

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy że spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp 2. Zatwierdzony przez starostę program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi. 3. Zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 28, z zastrzeżeniem art. 31 ustawy o odpadach 4. Informacje dotyczące firmy, z którą Wykonawca ma podpisaną aktualną umowę min. na utylizację wyrobów zawierających azbest 5. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę unieszkodliwiania azbestu o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia załączając odpowiednie referencej że usługa została wykonana należycie. 6. Wykonawca musi wykazać, że posiada pracowników przeszkolonych w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest, oraz posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokościach. Na potwierdzenie tego warunku należy przedstawić odpowiednie zaświadczenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzągd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Urzągd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Do pobrania:  specyfikacja istotnych warunków zamówienia.doc 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-05-25
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:07:45
  • Liczba odsłon: 340
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964954]

przewiń do góry