OGŁOSZENIE  O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp

Przedmiot zamówienia:  Przebudowa drogi gminnej z nawierzchni brukowej na bitumiczną w Zamościu L = 0,7 km , gm. Rościszewo, pow. sierpecki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul. Jana Pawła II 19, tel (024) 276 40 11, fax (024) 276 42 01, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl 
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 –  42 – 01   , cena SIWZ – 30 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: roboty pomiarowe – km  0,7  ; wyrównanie zadoleń w istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym 0/12,8 , grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm (ca 40 % powierzchni) – m2 1176,0; ręczne zaklinowanie i wyrównanie istniejącego bruku mieszanką mineralno – asfaltową, standard II z transportem samochodami samowyładowczymi 5-10 t z wytwórni do miejsca wbudowania – t 210,0; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10 t z wytwórni do miejsca wbudowania – m2  2872,0; wyrównanie poboczy kruszywem łamanym 0/12,8, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – m2 700,0; mechaniczne zagęszczanie dróg gruntowych – m2  700,0;  słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm – szt 6;  znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm – szt 7;  obsługa geodezyjna – kpl 1.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:  Kod CPV:  45.23.31.20-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia  15.10.2007 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  

    elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

    1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,   
    2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
    3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.  
    Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraznależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 3
    5) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia – załącznik nr 4
    6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
    Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
    Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii,  potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
    W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷6 winien  załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
    Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
    Urząd Gminy Rościszewo,ul. Jana Pawła II 19, sekretariat , do dnia: 2007.09.07

    do  godz.  9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy Rościszewo , sala konferencyjna , w dniu: 2007.09.07 o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru:    Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji     może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Artur Topolewski – tel. (024) 276 –  40 – 11  , tel/fax (024) 276 – 42 – 01     

18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 17.08.2007r.

 

siwz + zał nr 1,2,3,4,6
przedmiar_robot.doc
Załącznik nr 7 dokumentacja projektowa



Rościszewo  17.08.2007 rok

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń:                               dnia  17.08.2007 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                       dnia  ......07.2007 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.rosciszewo.bip.org.pl  
dnia 17.08.2007 r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1964946]

przewiń do góry