19/11/2013    S224    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Rościszewo: Usługi udzielania kredytu

2013/S 224-390143

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Rościszewo
Punkt kontaktowy: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo
Osoba do kontaktów: Agnieszka Przybułkowska
09-204 Rościszewo
POLSKA
Tel.: +48 242764011
E-mail: skarbnikug@op.pl
Faks: +48 242764201

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.rosciszewo.bip.org.pl

Dostęp elektroniczny do informacji: www.rosciszewo.bip.org.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne
Sprawy gospodarcze i finansowe
Budownictwo i obiekty komunalne

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 5 200 000 PLN

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Sierpc

Kod NUTS PL121

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

1. Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu konsolidacyjnego w wysokości 5 200 000 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia
2.1. Rodzaj waluty: PLN.
2.2. Kwota kredytu: 5 200 000 PLN, słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych.
2.3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30.11.2023
2.4. Przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
2.5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu wraz z deklaracją wekslową, lub w formie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.
2.6. Terminy spłaty kredytu: 40 rat w następujących terminach i kwotach:
Rok 2014
1. Do 31.3.2014 – 130 000 PLN
2. Do 31.5.2014 – 130 000 PLN
3. Do 30.6.2014 – 130 000 PLN
4. Do 30.9.2014 – 130 000 PLN
Rok 2015
1. Do 31.3.2015 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2015 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2015 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2015 – 130 000 PLN
Rok 2016
1. Do 31.3.2016 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2016 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2016 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2016 – 130 000 PLN
Rok 2017
1. Do 31.3.2017 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2017 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2017 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2017 – 130 000 PLN
Rok 2018
1. Do 31.3.2018 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2018 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2018 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2018 – 130 000 PLN
Rok 2019
1. Do 31.3.2019 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2019 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2019 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2019 – 130 000 PLN
Rok 2020
1. Do 31.3.2020 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2020 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2020 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2020 – 130 000 PLN
Rok 2021
1. Do 31.3.2021 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2021 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2021 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2021 – 130 000 PLN
Rok 2022
5. Do 31.3.2022 – 130 000 PLN
6. Do 30.6.2022 – 130 000 PLN
7. Do 30.9.2022 – 130 000 PLN
8. Do 30.11.2022 – 130 000 PLN
Rok 2023
9. Do 31.3.2023 – 130 000 PLN
10. Do 30.6.2023 – 130 000 PLN
11. Do 30.9.2023 – 130 000 PLN
12. Do 30.11.2023 – 130 000 PLN
2.7. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
2.8. Spłata odsetek następować będzie w terminach płatności rat kapitałowych, z wyjątkiem pierwszej płatności odsetek za okres od uruchomienia kredytu do 31.3.2014 r. Pierwsza płatność odsetek nastąpi 31.3.2014 r. natomiast płatność ostatnia odsetek nastąpi 30.11.2023 r. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału.
2.9. W przypadku gdy wysokość odsetek w danym terminie spłaty przekracza roczny limit wynikający z Wieloletniej Prognozy Finansowej, ich spłata w zakresie przekraczającym ten limit zostanie przełożona na następny okres płatności. Zamawiający nie przewiduje kapitalizacji odsetek.
2.10. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 6M, powiększone o stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 6M nie stanowi zmiany warunków umowy. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 6M w wysokości obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu w BZP tj. na dzień 18.11.2013 r.
2.11. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i opłat.
2.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji.
2.13. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec przewidywany termin uruchomienia kredytu (zależy to od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia).
2.14. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy.
2.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji podstawy obliczania oprocentowania kredytu oraz warunków umowy w zakresie terminów, kwot spłaty kredytu oraz możliwości przedłużenia terminów spłat poza okres kredytowania .

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

66113000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

Kredyt bankowy w wysokości 5 200 000 PLN. Okres kredytowania 24.1.2014 r. (przewidziany) do 30.11.2023 r.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 598 000 PLN

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Rozpoczęcie 24.1.2014. Zakończenie 30.11.2023

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium można wnieść w następujących formach:
- Pieniądzu
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275) .
Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w:
BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy – Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Dowód wniesienia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty w formie oryginału.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

1. Rodzaj waluty: PLN.
2. Kwota kredytu: 5 200 000 PLN, słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych.
3. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
4. Spłata odsetek następować będzie w terminach płatności rat kapitałowych, z wyjątkiem pierwszej płatności odsetek za okres od uruchomienia kredytu do 31.3.2014 r. Pierwsza płatność odsetek nastąpi 31.3.2014 r. natomiast płatność ostatnia odsetek nastąpi 30.11.2023 r.. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału.
5. W przypadku gdy wysokość odsetek w danym terminie spłaty przekracza roczny limit wynikający z Wieloletniej Prognozy Finansowej, ich spłata w zakresie przekraczającym ten limit zostanie przełożona na następny okres płatności. Zamawiający nie przewiduje kapitalizacji odsetek.
6. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 6M, powiększone o stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 6M nie stanowi zmiany warunków umowy. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 6M w wysokości obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu w BZP tj. na dzień 18.11.2013 r.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji podstawy obliczania oprocentowania kredytu oraz warunków umowy w zakresie terminów, kwot spłaty kredytu oraz możliwości przedłużenia terminów spłat poza okres kredytowania .

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo (zgodnie z art 23 ust. 1 ustawy) udzielone przez wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.

III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: WYMAGANE:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
3. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełni warunki określone w art 22 ust 1 ustawy PZP jeżeli w szczególności wykaże że:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający wymaga aby wykonawca przedstawił mu zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie polski zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) W przypadku art. 178 ust. 1. ustawy Prawo Bankowe, należy przedstawić inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 w/w ustawy.
b. Do pozostałych warunków udziału w postępowaniu zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań , których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
DOKUMENTY:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3a do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3b do SIWZ.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8,
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9,
7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 10 i 11,
8. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1.9.1. pkt. 1.2 i 1.3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
9.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
9.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
9.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
9.2. pkt. 1.4 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy.
10. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp wraz z informacją czy istniejące powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ
11. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy - Prawo Bankowe. W przypadku art. 178 ust. 1. ustawy Prawo Bankowe, należy przedstawić inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 w/w ustawy.
12. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wymienione powyżej/ sekcja III.2.1

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wymienione powyżej/ sekcja III.2.1

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

RRGKB.271.11.2013

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

2.1.2014 - 09:30

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 2.1.2014 - 10:00

Miejscowość:

Gmina Rościszwewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, Sekretariat

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowanego.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust 2 ustawy PZP, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały złożone w sposób inny.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.11.2013

Do pobrania:

  1.     Uchwala RIO o przedłożeniu WPF na 2013-2018

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-11-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:15:39
  • Liczba odsłon: 245
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1965055]

przewiń do góry