OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych.


Przedmiot zamówienia: Budowa drogi relacji Babiec Piaseczny – Łukomie.

Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul.Armii Krajowej 1, tel (024) 276 40 76, fax (024) 276 42 01, e-mail:ugrosciszewo@interia.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugrosciszewo.bip.tc.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 42 01, cena SIWZ – 40 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych drogi gminnej, obejmujących:

- roboty ziemne ( ścinka poboczy ) - 180 m3

- wyrównanie żwirem istniejącej podbudowy ( wyrównanie lokalnych nierówności ) - 315 m3

- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4950 m2

- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie gr.12 cm - 4680 m2

- skropienie kruszywa emulsją asfaltową - 4680 m2

- ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 4590 m2

- ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 4500 m2

- wyrównanie i wzmocnienie poboczy pospółką - 126 m3

- wykonanie przepustu z rur betonowych o śr. 50 cm - 9 mb

- wykonanie ścianek czołowych - 2 szt.

- oznakowanie drogi - 5 szt.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45233000-9.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.06.2008 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Rościszewie, ul.Armii Krajowej 1, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-03-06, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Rościszewie, ul.Armii Krajowej 1 – sala konferencyjna, w dniu: 2008-03-06,

o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków

oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Artur Topolewski – tel. (024) 276 40 11, fax (024) 276 42 01.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 14.02.2008 r.


Rościszewo, dnia 14.02.2008 rok

SIWZ +Zał nr 1, 2, 4

Zał nr 3





Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 14.02.2008 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia 06.03.2008 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.ugrosciszewo.bip.tc.pl dnia 14.02.2008 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Artur Topolewski,tel:(24)2764011
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Artur Topolewski,tel:(24)2764011
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-14 16:18:09
  • Liczba odsłon: 124
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964911]

przewiń do góry