OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO

ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

Rościszewo: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo: - budowa 55 przydomowych oczyszczalni ścieków - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Lipniki
Numer ogłoszenia: 180651 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024 2764201.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo: - budowa 55 przydomowych oczyszczalni ścieków - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Lipniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Lipniki - Roboty pomiarowe i inwentaryzacyjne na odcinku L = 780 m - Sieć wodociągowa z rury PE fi 110 mm o długości L = 780 m - Przyłącza wodociągowe PE fi 40 mm o długości L = 45 m - Hydrant nadziemny fi 80 mm - 4 sztuki - Dezynfekcja i próby ciśnieniowe 2. Montaż 55szt. przydomowych mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,7 m3/24 (PBOŚ) posiadających certyfikaty zgodne z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 Zamontowane urządzenia muszą spełniać następujące warunki: a) Urządzenia muszą być zgodne z normą PN EN 12566-3 + A1:2009 oraz posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE - potwierdzoną raportem z badań wystawionym przez notyfikowane laboratorium oraz pracować w technologii osadu czynnego. b) Konstrukcja monolityczna wykonana z polietylenu metodą rotacyjną, c) Wytrzymałość konstrukcji osadników musi umożliwiać przykrycie ich 2 metrową warstwą gruntów, d) Oczyszczalnia ścieków musi posiadać lej (Imhoffa) ( wyklucza się stosowanie osadników Imhoffa tzn. leja otwartego). e) Pojemność czynna proponowanych oczyszczalni musi wynosić minimum 3m3 f) Przepływ dobowy proponowanej oczyszczalni musi wynosić minimum 1,2m3/d. g) Osadnik wstępny musi posiadać minimum 1 m³ pojemności, h) Wszystkie komory występujące w oczyszczalni muszą być wyposażone w nadstawkę z pokrywą, umożliwiającą dostęp do każdej komory oczyszczalni oddzielnie, i) Wyklucza się stosowanie w urządzeniu wszelkiego rodzaju elektrozaworów, sterowników, programatorów, sterowania elektronicznego. j) Wyklucza się oczyszczalnię w których zbiorniki występują z podziałem na grodzie k) Wyklucza się urządzenia pracujące w technologiach: SBR, OSADU CZYNNEGO WSPOMAGANEGO ZŁOŻEM BIOLOGICZNYM - HYBRYD. l) W celu zapewnienia bezproblemowej i komfortowej eksploatacji i konserwacji urządzeń, zaprojektowane rozwiązanie musi posiadać możliwość całkowitego dostępu do dyfuzora, poprzez wyjęcie na zewnątrz bez konieczności wypompowywania znajdujących się w oczyszczalni ścieków. Nie dopuszcza się stosowania w osadniku lub bioreaktorze dodatkowych filtrów, koszy i krat, m) Stopień oczyszczania zanieczyszczeń określony parametrami: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna, azot, fosfor - musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006r., w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137, poz. 984) i potwierdzony w Raporcie z wstępnych badań typu, n) Producent oferowanych urządzeń musi posiadać wdrożony Zintegrowany System Zarządzania w oparciu o wymagania norm : ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 potwierdzony Certyfikatami uzyskanym minimum 6 miesięcy przed datą ogłoszenia przetargu. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, oraz odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do wód lub gruntu. Wymaga się, aby certyfikat zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony był przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.25.21.27-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: - Pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275) . Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w: BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020 Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy - Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Dowód wniesienia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty w formie oryginału.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust.1 pkt 10-11 ustawy. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia,

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, potwierdzających że roboty zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończone, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia tj. obejmujących realizację: a) co najmniej 1 obiekt, obejmującego budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, w ilości min. 40 szt. b) co najmniej 1 obiekt, obejmującego budowę cieci wodociągowej o długości min. 0,5 km Dowodami, o których mowa w p.1.6 są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodami mogą być inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdz. III pkt 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca załącza dokumenty wymienione w punkcie 1.1, 1,2 Rozdziału IV SIWZ oraz pisemne zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego, technicznego i finansowego Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia,

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie do stanowiska, które zostanie mu powierzone tj.: - osoby posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, - Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku 3. Oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- pełnić będą funkcję kierownika robót posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 7 do SIWZ 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdz. III pkt 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca załącza dokumenty wymienione w punkcie 1.1, 1,2 Rozdziału IV SIWZ oraz pisemne zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego, technicznego i finansowego Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia,

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy załączyć do oferty w formie oryginału. 3. Kosztorys sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej, przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.

IV.4.4.1) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.

IV.4.4.2) Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sala Konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo; otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013: Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki 1-8 
  2. Przedmiary:
    1. przedmiar wodociąg Lipniki
    2. przedmiar 55 przydomowych oczyszczalni ścieków
  3. Dokumentacja projektowa
    1. Ireneusz Cześnik
    2. Bogusław Piotrowski
    3. Andrzej Giżyński
    4. Mirosław Nidzgorski
    5. Agnieszka Cześnik
    6. Grzegorz Wróblewski
    7. Wiesława Zuzanna Zaborowska
    8. Jarosław Wiśniewski
    9. Zdzisław Skorupski
    10. Józef Sugalski
    11. Jolanta Zdziarska
    12. Agnieszka Pypczyńska
    13. Jadwiga Kuźniewska
    14. Sylwester Joniak
    15. Andrzej Chocyk
    16. Zbigniew Frej
    17. Waldemar Sieklucki
    18. Beata Kaźmierska
    19. Andrzej Malanowski
    20. Paweł Teofil Dwojakowski
    21. Józef Stawiski
    22. Sławomir Radecki
    23. Krzyszof Kwiatkowski
    24. Paweł Gajewski
    25. Michał Hiliński
    26. Piotr Łukasiak
    27. Andrzej Goszczycki
    28. Regina Charzyńska
    29. Beata Oginska
    30. Stanisław Pijankowski
    31. Dariusz Pijankowski
    32. Łukasz Jankiewicz
    33. Krzysztof Zakrzewski
    34. Wiesław Rzeszotarski
    35. Zbigniew Roźniak
    36. Robert Kaźmierczak
    37. Jarosław Sulkowski
    38. Krzysztof Sulkowski
    39. Tadeusz Sugajski
    40. Adam Chybicki
    41. Ireneusz Duszyński
    42. Mariusz Jończak
    43. Ignacy Sowiński
    44. Katarzyna Stachurska
    45. Waldemar Dobiesz
    46. Bogumiła Mikucka
    47. Ryszard Zielski
    48. Bogdan Pacholec
    49. Grzegorz Ciulkin
    50. Andrzej Pomesny
    51. Adam Kamiński
    52. Krzysztof Wojciechowski
    53. Waldemar Prątnicki
    54. Bogusław Jędrzejak
    55. Łukasz Welenc
    56. Sieć wodociągowa w miejscowości Lipniki
  4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robór 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-08-25
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:18:21
  • Liczba odsłon: 422
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964916]

przewiń do góry