Polska-Rościszewo: Usługi udzielania kredytu

2015/S 213-389339

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Rościszewo
ul. Armii Krajowej 1
Punkt kontaktowy: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo
Osoba do kontaktów: Agnieszka Przybułkowska
09-204 Rościszewo
POLSKA
Tel.: +48 242764011
E-mail: skarbnikug@op.pl
Faks: +48 242764201

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.rosciszewo.bip.org.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne
Sprawy gospodarcze i finansowe
Budownictwo i obiekty komunalne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 7 512 000 PLN.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo.
Kod NUTS PL121

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

1. Przedmiot zamówienia – Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu konsolidacyjnego w wysokości 7 512 000 PLN Charakterystyka przedmiotu zamówienia
1.1. Rodzaj waluty: PLN.
1.2. Kwota kredytu: 7 512 000 PLN, słownie: siedem milionów pięćset dwanaście tysięcy złotych.
1.3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30 listopad 2030
1.4. Przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych kredytów
1.5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu wraz z deklaracją wekslową lub/i oświadczenie o poddaniu się egzekucji.
1.6. Terminy spłaty kredytu: 60 rat w następujących terminach i kwotach:
Rok 2016
1. Do 31.3.2016 – 50.000,- PLN
2. Do 30.6.2016 – 50.000,- PLN
3. Do 30.9.2016 – 50.000,- PLN
4. Do 30.11.2016 – 50.000, – PLN
Rok 2017
1. Do 31.3.2017 – 25.000,- PLN
2. Do 30.6.2017 – 25.000,- PLN
3. Do 30.9.2017 – 25.000, – PLN
4. Do 30.11.2017 – 25.000, – PLN
Rok 2018
1. Do 31.3.2018 – 50.000,- PLN
2. Do 30.6.2018 – 50.000,- PLN
3. Do 30.9.2018 – 50.000, – PLN
4. Do 30.11.2018 – 50.000, – PLN
Rok 2019
1. Do 31.3.2019 – 75.000,- PLN
2. Do 30.6.2019 – 75.000,- PLN
3. Do 30.9.2019 – 75.000,- PLN
4. Do 30.11.2019 – 75.000, -PLN
Rok 2020
1. Do 31.3.2020 – 100.000,- PLN
2. Do 30.6.2020 – 100.000,- PLN
3. Do 30.9.2020 – 100.000,- PLN
4. Do 30.11.2020 – 100.000,- PLN
Rok 2021
1. Do 31.3.2021 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2021 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2021 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2021 – 125.000,- PLN
Rok 2022
1. Do 31.3.2022 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2022 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2022 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2022 – 125.000,- PLN
Rok 2023
1. Do 31.3.2023 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2023 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2023 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2023 – 125.000,- PLN
Rok 2024
1. Do 31.3.2024 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2024 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2024 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2024 – 125.000,- PLN
Rok 2025
1. Do 31.3.2025 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2025 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2025 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2025 – 125.000,- PLN
Rok 2026
1. Do 31.3.2026 – 150.000,- PLN
2. Do 30.6.2026 – 150.000,- PLN
3. Do 30.9.2026 – 150.000,- PLN
4. Do 30.11.2026 – 150.000,- PLN
Rok 2027
1. Do 31.3.2027 – 188.000,- PLN
2. Do 30.6.2027 – 188.000,- PLN
3. Do 30.9.2027 – 188.000,- PLN
4. Do 30.11.2027 – 188.000,- PLN
Rok 2028
1. Do 31.3.2028 – 188.000,- PLN
2. Do 30.6.2028 – 188.000,- PLN
3. Do 30.9.2028 – 188.000,- PLN
4. Do 30.11.2028 – 188.000,- PLN
Rok 2029
1. Do 31.3.2029 – 213.250,- PLN
2. Do 30.6.2029 – 213.250,- PLN
3. Do 30.9.2029 – 213.250,- PLN
4. Do 30.11.2029 – 213.250,- PLN
Rok 2030
1. Do 31.3.2030 – 213.250,- PLN
2. Do 30.6.2030 – 213.250,- PLN
3. Do 30.9.2030 – 213.250,- PLN
4. Do 30.11.2030 – 213.250,- PLN
1.7. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
1.8. Spłata odsetek następować od grudnia 2015 do 30.11.2030 r.
1.9. Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu będą środki finansowe pochodzące z dochodu z tytułu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości od osób prawnych i fizycznych.
1.10. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 3M, powiększone o stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy.
1.11. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości obowiązującej na 3.11.2015 przyjmując jednorazowe uruchomienie kredytu w 29.12.2015.
1.12. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i opłat.
1.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty, a nie do końca okresu umowy.
1.14. Dopuszcza się możliwość wydłużenia spłat rat kapitałowych wraz z odsetkami poza rok 2030 w przypadku niemożliwości uchwalenia budżetu w związku z art. 243 ustawy o finansach publicznych.
1.15. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec przewidywany termin uruchomienia kredytu (zależy to od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia).
1.16. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość, to znaczy, że po podpisaniu umowy do czasu realizacji transzy Wykonawca nie naliczy prowizji.
1.17. Zamawiający wymaga aby Wykonawca informował go każdorazowo o wysokości należnych kwartalnych odsetek z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym przed terminem spłaty.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

66113000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

Kredyt bankowy konsolidacyjny w kwocie 7 512 000 PLN. Okres kredytowania od 29.12.2015 (przewidziany) do 30.11.2030.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 870 000 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Rozpoczęcie 29.12.2015. Zakończenie 30.11.2030
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium można wnieść w następujących formach:
— Pieniądzu
— poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
— gwarancjach bankowych
— gwarancjach ubezpieczeniowych
— poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w: BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy – Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jego wniesienia żądano.
4. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Dowód wniesienia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty w formie oryginału.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

1. Rodzaj waluty: PLN.
2. Kwota kredytu: 7 512 000,00 PLN, słownie: siedem milionów pięćset dwanaście tysięcy złotych.
3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30 listopad 2030
4. Przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych kredytów
5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu wraz z deklaracją wekslową lub/i oświadczenie o poddaniu się egzekucji.
6. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
7. Spłata odsetek następować od grudnia 2015 do 30.11.2030.
8. Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu będą środki finansowe pochodzące z dochodu z tytułu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości od osób prawnych i fizycznych.
9. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 3M, powiększone o stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy.
10. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i opłat.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty, a nie do końca okresu umowy.
12. Dopuszcza się możliwość wydłużenia spłat rat kapitałowych wraz z odsetkami poza rok 2030 w przypadku niemożliwości uchwalenia budżetu w związku z art. 243 ustawy o finansach publicznych.
13. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec przewidywany termin uruchomienia kredytu (zależy to od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia).
14. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość, to znaczy, że po podpisaniu umowy do czasu realizacji transzy Wykonawca nie naliczy prowizji.
15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca informował go każdorazowo o wysokości należnych kwartalnych odsetek z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym przed terminem spłaty.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana za najkorzystniejszą zamawiający może żądać przed zawarciem umowy dokumentów regulujących współpracę tych wykonawców.
III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z 29.8.1997 – Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 poz. 1376 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. Wykonawca musi wykazać że prowadzi zarejestrowaną działalność, nie zalega w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie jest karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w formie spełnia /nie spełnia na podstawie n/w dokumentów
DOKUMENTY
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik Nr 3a do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik Nr 3b do SIWZ.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8,
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9,
7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 10 i 11,
8. Jeżeli, wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
9.1. pkt. 2 -4 i 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
9.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
9.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
9.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
9.2. pkt. 5 i 7 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
9.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.: 9.1 i 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
10. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp wraz z informacją czy istniejące powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ
11. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy – Prawo Bankowe. W przypadku art. 178 ust. 1. ustawy Prawo Bankowe, należy przedstawić inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 w/w ustawy.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w formie spełnia /nie spełnia.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w formie spełnia /nie spełnia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w formie spełnia /nie spełnia.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Cena. Waga 95

2. Czas uruchomienia kredytu. Waga 5

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

RRGKB.271.5.2015
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

15.12.2015 - 09:30
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 15.12.2015 - 10:00
Miejscowość:

Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, Sala Konferencyjna

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587840

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowanego.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust 2 ustawy PZP, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały złożone w sposób inny.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587840

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

30.10.2015


Do Pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

3.1 absolutorium

3.2 budżet gminy 2012-2015

3.3 rb-27s 2009-2014 + III kwartał 2015

3.4 rb-28s 2009-2014 + III kwartał 2015

3.5 rb-nds 2009-2014 + III kwartał 2015

3.6 rb-pdp 2009-2014 + III kwartał 2015

3.7 rb-z 2009-2014

3.8 sprawozdania z wykonania budżetu 2011-2014 i I półrocze 2015

3.9 uchwała RIO o przedłożeniu budżetu na rok 2015

3.10 uchwała RIO o przedłożeniu sprawozdania z wykonania budżetu za 2014

3.11 uchwała RIO o przedłożeniu informacji z wykonania budżetu za I półrocze 2015

3.12 uchwała rady gminy w sprawie zmiany wpf 2015-2030

3.13 uchwała rady gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu

3.14 uchwała RIO o możliwości spłaty kredytu

3.15 uchwała RIO opinia o wpf 2015-2025

3.16 uchwała RIO o możliwości sfinansowania deficytu

3.17 uchwała RIO o prawidłowości planowanego długu

3.18 zaświadczenie ZUS

3.19 zaświadczenie US

3.20 zmiany budżetu 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-11-04
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:19:38
  • Liczba odsłon: 234
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964942]

przewiń do góry