OGŁOSZENIE

PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych.

 

Przedmiot zamówienia:  Przebudowa drogi gminnej z nawierzchni żwirowej na bitumiczną przez m. Kownatka, pow. Sierpc, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul.Armii Krajowej 1,                                     tel. (024) 276 40 76, fax (024) 276 42 01, e-mail:ugrosciszewo@interia.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugrosciszewo.bip.tc.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 42 01, cena SIWZ – 40 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych drogi gminnej, obejmujących: 

- roboty pomiarowe - 1,500 km

- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,

  wykonywane mechanicznie -  10.500 m2         

- wzmocnienie istniejącej podbudowy żwirowej warstwą kruszywa łamanego,

   grubość warstwy po  zagęszczeniu 7 cm 5.692,25 m2 

- ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 5 cm -   5.386,00 m2

- wyrównanie i wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym gr. 5 cm -     192,00 m2

- oznakowanie drogi (słupków 5 , znaków 7)  -  1      kpl

- przepusty pod zjazdami fi 50 cm ułożone na ławie fundamentowej żwirowej - 12    m

 

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233000-9.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2009 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-10-24, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1 – sala konferencyjna, w dniu: 2008-10-24,

o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Marek Chyliński –  tel. (024) 276 40 11, fax (024) 276 42 01.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 03.10.2008 r.

 

Rościszewo, dnia 03.10.2008 rok

 

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                     dnia  03.10.2008 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                dnia  ..........2008 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugrosciszewo.bip.tc.pl dnia  03.10.2008 r.


siwz_-_droga_kownatka.doc

zał 3 do siwz.pdf

sst.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-16 15:30:50
  • Liczba odsłon: 196
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964946]

przewiń do góry