OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Pzp

Przedmiot zamówienia: Adaptacja poddasza nieużytkowego na sale lekcyjne w Szkole Podstawowej w Rościszewie.

Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul.Armii Krajowej 1,  tel. (024) 276 40 11, fax (024) 276 42 01, e-mail: marek.ugr@wp.pl

1.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 42 01,  cena SIWZ – 100 zł.

2.    Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:  Adaptacja poddasza nieużytkowego na sale lekcyjne w Szkole Podstawowej w Rościszewie, obejmującego n/w zakres rzeczowy:

      ●   roboty budowlane

- roboty rozbiórkowe

- roboty konstrukcyjne, murowe

- stolarka drzwiowa i okienna, ślusarka

- więźba dachowa

- roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne

     ●   roboty sanitarne

      - instalacja wod-kan

- instalacja c.w.

- instalacja c.o

- wentylacja grawitacyjna i mechaniczna

     ●   roboty elektryczne

- demontaż istniejącej tablicy elektrycznej T7 i montaż nowej

- demontaż instalacji odgromowej i montaż nowej

- wymiana wlz-tu

- instalacja gniazd 230 V

- instalacja oświetleniowa

- instalacja połączeń wyrównawczych

- system ochrony od porażeń

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45214200-2; 45332000-3; 45331100-7; 45310000-3.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X  ust. 2 specyfikacji.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2009 r.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji ektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy  Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej  Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że:

     a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

     b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i  zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

     c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać      uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy  z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 

8)  wykaz robót budowlanych + referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót   w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim  rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot  zamówienia t.j.: budowa, rozbudowa  i przebudowa szkół lub budynków użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 6 i 8 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Rościszewie, sekretariat , do dnia: 2009 – 06 –09 , do godz. 9:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Rościszewie, sala konferencyjna,  w dniu: 2009 – 06 – 09,  o godz. 10:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w kwocie: 10.000 PLN

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ofertowej.

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

 wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem  fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich  otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Marek Chyliński   tel. (024) 276 – 40 – 11 w.46 ,  fax (024) 276 – 42 – 01.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 19.05.2009 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                      dnia  19.05.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                dnia  .....06.2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.rosciszewo.bip.org.pl dnia  19.05.2009 r.

 

Do Pobrania:

siwz_-_adaptacja_poddasza_w_sp_rosciszewo.doc + załączniki 1-6

dokumenyacja projektowa (1.pdf, 2.7z, 3.7z) - załącznik 7

specyfikacja techniczna (1.pdf, 2.pdf, 3.pdf) - załącznik 8

przedmiary robót (1.pdf, 2.pdf, 3.pdf) - załącznik 9

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-27 10:32:47
  • Liczba odsłon: 233
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1965005]

przewiń do góry