O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Pzp

 

Przedmiot zamówienia: Sprzedaż i dostawa używanego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego

 

Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul.Armii Krajowej 1, tel. (024) 276 40 11, fax (024)-276-42-01, e-mail: marek.ugr@wp.pl

1.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 42 01,  cena SIWZ – 50 zł.

2.      Przedmiotem zamówienia  jest: Sprzedaż i dostawa używanego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego  o następujących danych technicznych:

·         Marka                - dowolna

·         Rok produkcji     -  od 1990

·         Moc silnika         - 200-280 KM diesel

·         Zbiornik wody z aluminium lub tworzywa sztucznego      - nie mniejszy niż 3000 l

·         Autopompa (z niskim i wysokim ciśnieniem) o wydajności   - 1500-1800  l/min     

·         Kabina dla załogi     - 6-8 osób

·         Napęd      - 4x2

·         Szybkie natarcie długości      - 50-60 m

·         Reflektory pogożeliskowe                                                          

·         Żaluzje wykonane z blachy aluminiowej

·         Smok prosty

·         Pływak linii ssawnej

·         Skrzynia na sprzęt burzący na dachu pojazdu

·         Mocowanie na drabinę nasadkową

·         Agregat prądotwórczy

·         Maszt oświetleniowy z wyposażeniem  

·         Instrukcja obsługi w języku polskim

·         Samochód winien być zgodny z następującymi normami:

o   PN-EN 1846-1:2000

o   PN-EN 1846:1:2001

·         Samochód powinien być zbudowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej i Finansów oraz Sprawiedliwości, z dnia 24.11.2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencja Wywiadu, Straż Graniczna, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz. U. Nr. 262 z 2004 r. poz 2615)

 

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  34.14.42.10-3

 

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera  SIWZ,  

3.      Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 18.09.2009 r.

4.      Okres wymaganej gwarancji – minimum 6 miesięcy.

5.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7.      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8.      Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

10.  Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1.      Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2.      Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy  Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert,

4.      Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5.      Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty  wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających  odpowiednio, że:

1.      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2.      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

3.      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

6.    wykaz sprzedaży i dostaw  samochodów strażackich + referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.

 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 6 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Rościszewie, sekretariat , do dnia: 2009 – 08 –21 , do godz. 9:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Rościszewie, sala konferencyjna,  w dniu: 2009 – 08 – 21,  o godz. 10:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 40 %, Moc 30%, Wiek 30%

14. Wadium: Zamawiający nie wymaga  wniesienia wadium .

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia  

 zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

 wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem

 fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich

 otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Marek Chyliński - 

   tel. (024) 276 – 40 – 11 w.46 ,  fax (024) 276 – 42 – 01.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 11.08.2009 r.

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :        dnia  11.08.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                   dnia  .....08.2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  dnia  11.08.2009 r.

 

Do Pobrania:

siwz_-osp.doc 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-11 23:38:28
  • Liczba odsłon: 124
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964905]

przewiń do góry