OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie

 art. 11 ust. 8 ustawy - Pzp

 

Przedmiot zamówienia: Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Rościszewo.

Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1,

tel (024) 276 40 79, fax (024) 276 40 79, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl   

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugrosciszewo.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 40 79.

2. Przedmiotem zamówienia jest:  świadczenie usług w zakresie sporządzania kanak, wraz z dostarczeniem  w niżej wymienionych szkołach;

-   Szkoła Podstawowa w Rościszewie                        111 szt.

-   Gimnazjum w Rościszewie                                      63 szt.

-   Szkoła Podstawowa w Łukomiu                              35 szt.

 

                                                                  ogółem    :         209 szt.        

                                                                                            

a)      Łącznie dożywianiem objętych zostanie 209 dzieci z tereny gminy Rościszewo w dniach zajęć   szkolnych.

b)      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych posiłków w zależności od faktycznie istniejących potrzeb.

c)      Posiłek musi być dostarczony do szkoły najpóźniej przed rozpoczęciem długiej przerwy lekcyjnej i wydany w czasie dużej przerwy lekcyjnej – godziny przerw należy uzgodnić z Dyrektorami szkół.

d)      Jednorazowa cena posiłku brutto powinna zawierać koszt wsadu, sporządzenia, opakowania i dostarczenia do szkoły i wydania uczniom.

e)      Posiłek powinien być przygotowany z zasadami racjonalnego żywienia.

f)        Za jakość posiłku i fachowość usług odpowiada zleceniobiorca.

g)      W skład kanapki powinno wchodzić (bułka, masła, wędlina, warzywa)

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:  Kod CPV:  55.52.40.00-9.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od 04.01.2010  do dnia  22.12.2010 roku.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

7. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

·      formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1

·      oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające  z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2

·      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert

·      referencje potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich pięciu  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia. Referencje muszą potwierdzać, że dostawy zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

8. Miejsce i termin składania ofert:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Armii Krajowej 13,

do dnia: 2009-11-27,  do godz. 9:30.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Armii Krajowej 13,

w dniu: 2009-11-27, o godz. 10:00.

10. Kryteria wyboru: najniższa cena.

11. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

12. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

13. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

14. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Lilianna Melkowska tel. (024) 276 40 79 wew. 13, fax (024) 276 40 79.

15. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 09.11.2009 r.

 

Rościszewo, dnia 09.11.2009 rok

 

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                          dnia  09.11.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                     dnia  ……..2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugrosciszewo.bip.org.pl dnia 9.11.2009r.

 

Do pobrania:

specyfikacja_dozywianie_2010.doc

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-09 16:55:31
  • Liczba odsłon: 146
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1965019]

przewiń do góry