OGŁOSZENIE 

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy PZP

Przedmiot zamówienia:  Zaciągnięcie kredytu bankowego w kwocie 800.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2009 roku.

Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, tel (024) 276 40 76, fax (024) 276 42 01, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl  

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony

u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276– 42–01

2. Przedmiotem zamówienia jest:

-          Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego w kwocie 800.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2009 roku.

-          Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:  Kod CPV:  66.11.30.00-5

Szczegółowy zakres usługi określa SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia  30.11.2014 roku.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

6. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej

6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji  

    elektronicznej.

7. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1.     Ofertę złożoną na formularzu oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.

2.    Symulację wysokości odsetek w okresie kredytowania – załącznik Nr 2.

3.  Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

4. Podpisany wzór umowy kredytowej stanowiącej załącznik Nr 4 (Wzór umowy kredytowej należy wypełnić odręcznie, bez przepisywania projektu) wraz z harmonogramem realizacji kredytu – załącznik Nr 5.

5. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert.

6.    Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy -  Prawo Bankowe.

7.    Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.    Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9.    Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.                                                                                                             Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

oraz:

11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

       Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie     

       „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

      Urząd Gminy Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, sekretariat , do dnia: 2009.12.18

      do  godz.  09:30

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy Rościszewo , sala konferencyjna , w dniu: 2009.12.18 o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru:    Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

      oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

      czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Danuta Brudnicka, Marek Chyliński tel. (024) 276 –  40 – 11  , tel/fax (024) 276 – 42 – 01     

19. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu  25.11.2009r.

Rościszewo  11.12.2009 rok

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                    dnia  11.12.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                              dnia  ......12.2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.rosciszewo.bip.org.pl ,          dnia  11.1.2009 r.

 

Do podrania:

specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowien_-800.000-2009-2.doc

 

Za 2008 r. rb-nds_2008.pdf,

                 rb-_27s_2008.pdf,

                 rb_28s_2008.pdf,

                 rb-z_2008.pdf

Za I półrocze 2009 r. rb-nds_2009.pdf,

                                  rb-27s_2009.pdf,

                                  rb-28s_2009.pdf,

                                  rb-z_2009.pdf

Za III kwartał 2009 r. rb-nds_30.09.2009.pdf,

                                  rb-27s_30.09.2009.pdf,

                                  rb-28s_30.09.2009.pdf,

                                  rb-z_30.09.2009.pdf

budzet_na_rok_2009..pdf

absolutorium.pdf

liczba_ludnosci_procent_bezrobocia.pdf

nadanie_nip.pdf

nadanie_regon.pdf

opinia_rio_o_budzenie_na_2009_r.pdf

opinia_rio_o_wykonaniu_budzetu_za_2008_r.pdf

opinia_rio_o_wykonaniu_budzetu_za_i_polrocze_2009.pdf

powolanie_skarbnik.pdf

opinia_rio_o_mozliwosci_splaty_kredytu.pdf

powolanie_skarbnik.pdf

prognoza.pdf

spw_z_wyk_budzetu_za_2008.pdf

statut.pdf

uchwala_rady_gminy_o_zaciagnieciu_kredytu.pdf

wybor_wojta.pdf

zadania_inwest_2010_i_dalej.pdf

zaswiadczenie_o_rachunku.pdf

zaswiadczenie_us.pdf

zaswiadczenie_zus.pdf

zestawienie_przeplywow_pienieznych.pdf

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-12-11 14:45:28
  • Liczba odsłon: 201
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964895]

przewiń do góry