OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8  USTAWY – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

Przedmiot zamówienia:  Rewaloryzacja i adaptacja zabytkowego założenia dworsko-parkowego w Rościszewie.

ZamawiającyGmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, tel. (24) 276 40 76, fax: (24) 276 42 01, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – drogowych i instalacyjnych, obejmujących n/w elementy:

2.1. wykonanie ścieżek spacerowych szer. 1,5 m z kostki brukowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej, wraz z ustawieniem obrzeży betonowych,

2.2. wykonanie ścieżek spacerowych z kostki granitowej o wys. 10 cm,

2.3. wykonanie obiektów małej architektury (mostki parkowe, fontanna z elementów prefabrykowanych, ławki parkowe),

2.4. oświetlenie terenu,

2.5. przebudowa ogrodzenia od strony ulicy Armii Krajowej, zgodnie z poniższą specyfikacją:

  • przęsła z elementów stalowych, identyczne z fragmentem ogrodzenia istniejącego, o wymiarach 2,90x1,22 m
  • słupki z cegły czerwonej, pełnej, klasy 150, o wymiarach 38x38x155 cm
  • cokół betonowy wys. 30 cm i szer. 45 cm, czapka na cokole z kształtek ceramicznych
  • furtka o szer. 1,75 m (jak istniejąca)
  • długość ogrodzenia – 60,30 m (jedno przęsło o szer. 2,90 m pozostaje niezabudowane – rezerwa terenu pod planowane przejście dla pieszych).

2.6. remont ogrodzenia od strony parkingu, o parametrach i zakresie, jak  niżej:

  • szerokość przęsła 3,90 m, wysokość 1,30 m, słupek szerokości 40 cm
  • na całości ogrodzenia tynk cem.-wap., obustronny, malowany farbą emulsyjną akrylową w kolorze elewacji Dworku (przęsła) oraz w kolorze ceglastym (słupki + czapka)
  • częściowa wymiana zniszczonej cegły na nową, silikatową, w ilości szacowanej na 20% powierzchni ogrodzenia
  • uzupełnienie i naprawa czapki betonowej – ca 50%
  • długość ogrodzenia – 60,70 m

2.7. dobudowa ogrodzenia między Dworkiem a spichlerzem, zgodnie z poniższym opisem:

  • przęsła z cegły ceramicznej pełnej, czerwonej, klasy 150, na cokole, o parametrach: 3,90x1,30x0,25 m
  • słupki z cegły j.w., o wym. 40x40 cm, czapka betonowa
  • furtka szer. 1,65 m, brama szer. 3,0 m (na wzór istniejących od strony frontowej)
  • długość ogrodzenia – 30,40 m
  • miejsca parkingowe wzdłuż linii ogrodzenia z kostki brukowej szarej gr.8 cm, na podbudowie betonowej gr. 10 cm, o wymiarach 3,50x5,0 m, z wydzieleniem poszczególnych segmentów kostką czerwoną – szt. 12.

 Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV:  45 23 30 00-9; 45 11 27 11-2; 39 11 36 00-0; 39 22 43 40-3; 45 31 61 00-6.

3. Termin realizacji zamówienia: do dnia 29.10.2010 roku.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy – Pzp.

8.  O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1.  Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą,

2.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,

4. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:

1) Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, t.j. :

a)      osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej,

b)      osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, 

Osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa

2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej po 2 zadania w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, t.j. dotyczące budowy chodników z kostki brukowej o powierzchni min. 1.000 m2 oraz linii kablowych oświetlenia ulicznego o długości min. 250 mb.

5. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

      1.          Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz braku wobec niego podstaw do wykluczenia z postępowania, z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy -  załącznik nr 2.

      2.        Aktualny odpis z właściwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych – oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

      3.          Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy.

      4.        Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      5.         Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2÷5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

  b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 

  wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

  c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

  6.    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik Nr 3. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

         W przypadku korzystania z wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osobowego, czy finansowego innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów przy wykonaniu zamówienia.

7.    Wykaz robót budowlanych, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu do składania ofert, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  ( wymagane udokumentowanie, że wykonawca zrealizował co najmniej po 2 zadania dotyczące budowy chodników z kostki brukowej o powierzchni min. 1.000 m2 oraz linii kablowych oświetlenia ulicznego o długości min. 250 mb), z podaniem ich rodzaju, wielkości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały  wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone - załącznik nr 4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych  „za zgodność z oryginałem” przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty.

   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

   a) warunek określony w pkt.8 ust. 2 i 3 spełnia każdy z Wykonawców,

   b) warunek określony w pkt.8 ust. 4 i 5 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

   Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/   nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

   10. Miejsce i termin składania ofert:

   Urząd Gminy Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, sekretariat, do dnia: 2010-03-19,   go godz. 9:30.

   11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

   Urząd Gminy Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1 – sala konferencyjna, w dniu:  2010-03-19, o godz. 10:00.

   12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

   13. Wadium: obowiązuje wpłata wadium w wys. 10 000 zł.

   14. Zaliczki: nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

   15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

   16. Ogłoszenie przekazano do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 03.03.2010 r.

   Rościszewo, dnia 03.03.2010 r.

 

Do Pobrania:

SIWZ + Załączniki 1, 2, 3, 4, 6 siwz+załączniki_park.doc

Załącznik nr 5 wzor_umowy_park.doc

Załącznik nr 7 przedmiary.zip

Załącznik nr 8 dokumentacja_projektowa.zip

Załącznik nr 9 specyfikacja_techniczna.zip

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:02:22
  • Liczba odsłon: 390
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964926]

przewiń do góry