Rościszewo: Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego, wywrotki z żurawiem - śmieciarki do obsługi pojemników
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024 2764201.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego, wywrotki z żurawiem - śmieciarki do obsługi pojemników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego, wywrotki z żurawiem -śmieciarki do obsługi pojemników o następujących danych technicznych: 1. Wymagane parametry techniczno użytkowe: - Moc silnika min. - 170 KM - Pojemność silnika min. - 2998 cm3 - Dopuszczalna masa całkowita min. - 6500 kg - Rozstaw osi min. - 4750 mm - Koła bliźniacze na tylnej osi - Silnik umieszczony z przodu pojazdu - Napęd na tylną oś - Skrzynia biegów 6 - Silnik Diesla Euro 5, system wtrysku bezpośredniego, turbosprężarka z łopatkami o zmiennej geometrii. - Amortyzatory przednie i tylne teleskopowe, hydrauliczne, dwa dla osi przedniej dwa dla osi tylnej - Zawieszenie przednie - niezależne z drążkiem skrętnym, gumowymi odbojami i stabilizatorem poprzecznym - Zawieszenie tylne - sztywna belka osi tylnej, paraboliczne zawieszenie piórowe 4+2 - Układ hamulcowy dwuobwodowy z podciśnieniowym wspomaganiem, - Hamulec postojowy sterowany ręcznie na koła tylne - Hamulce tarczowe z przodu i tyłu - Wspomaganie układu kierowniczego - Dwa komplety kluczyków 2. Wyposażenie dodatkowe: - Podgrzewany filtr paliwa - Elektrycznie sterowane szyby - Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka - Dwuosobowa ława dla pasażera - Poduszka powietrzna kierowcy - ABS + EBD - Centralny zamek z pilotem - Półka nad przednią szybą - Amortyzowany fotel kierowcy z trzystopniową regulacją - Akumulator min 110 Ah - Stabilizatory tył przód - Opony 225/75R16C - Imobilajzer w kluczyku - Klimatyzacja automatyczna - Radio CD, MP3 - Zbiornik paliwa min. 100 l - Tachograf cyfrowy 3. Zabudowa: - Długość wewnętrzna min. - 4500 mm - Szerokość wewnętrzna min. - 2300 mm - Wysokość wewnętrzna (600 mm burty + 1200 mm siatka) - 1800 mm - Wywrot trójstronny - Rama pośrednia i konstrukcja podłogi wykonana ze stali. - System wywrotu hydrauliczny napędzany z przystawki odbioru mocy co HDS - Burty stalowe 600 mm dzielone, słupek środkowy wypinany - Siatkowa osłona kabiny - Siatka metalowa dookoła zabudowy, demontowana 1200 mm - Dodatkowa demontowana przegroda z siatki we wnętrzu zabudowy - Burta tylna otwierana w osi dolnej i górnej, boczne w osi dolnej - Listwy przeciwnajazdowe - Listwy zabezpieczające burty przed uderzeniem wózkiem - Podłoga stalowa z blachy 3mm 4. Żuraw hydrauliczny - HDS - Żuraw umieszczony za kabiną podwozia samochodu - Hydrauliczny system zabezpieczenia przed przeciążeniem - Żuraw sterowany z dwóch stron z poziomu gruntu - Kąt obrotu żurawia 210 stopni - Nogi podporowe wysuwane ręcznie, opuszczane hydraulicznie o rozstawie min 3680 mm - 5 funkcja do obsługi urządzenia hydraulicznego- otwierało do dzwonów ze śmieciami - Zestaw montażowy - Hak - Katalog części zamiennych - Układ hydrauliczny do zasilania żurawia - przystawka - pompa - Przegląd i książka UDT - Maksymalny zasięg żurawia min. 9m - Maksymalny udźwig przy maksymalnym zasięgu min. 340 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje sie wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 2. Wykaz wykonanych dostaw i sprzedaży w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom i sprzedaży stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, podstawowych parametrów, nazwy Zamawiającego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3. dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo sekretariat.

IV.4.4a) Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo, sala konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy informuje iż dla zadania uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Działanie 321- podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 Do Pobrania:   siwz + załączniki

 

  

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń                                05.10.2010 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń                                            .....10.2010 r.

Zamieszczono na stronie int. (www.rosciszewo.bip.org.pl) 05.10.2010 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-10-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:05:42
  • Liczba odsłon: 216
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964896]

przewiń do góry