Rościszewo: Zaciągnięcie kredytu bankowego w kwocie 1.000.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024 2764201.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu bankowego w kwocie 1.000.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia- Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego w kwocie 1.000.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2010 roku. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia 2.1. Rodzaj waluty: PLN. 2.2. Kwota kredytu: 1.000.000 zł, słownie: jeden milion złotych. 2.3. Okres kredytowania: listopad 2010 - 30 listopad 2014 2.4. Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie deficytu budżetowego w 2010 roku. 2.5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego (in blanco) bez protestu wraz z deklaracją wekslową, lub w formie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w kwocie równej wielkości kredytu wraz z należnymi odsetkami. 2.6. Terminy spłaty kredytu: 17 rat w następujących terminach i kwotach: Rok 2011 1. Do 31.05.2011 - 50.000,- zł 2. Do 30.06.2011 - 50.000,- zł 3. Do 31.07.2011 - 50.000,- zł 4. Do 30.11.2011 - 50.000,- zł Rok 2012 1. Do 31.05.2012 - 50.000,- zł 2. Do 30.06.2012 - 50.000,- zł 3. Do 31.07.2012 - 50.000,- zł 4. Do 30.11.2012 - 50.000,- zł Rok 2013 1. Do 31.05.2013 - 50.000,- zł 2. Do 30.06.2013 - 50.000,- zł 3. Do 31.07.2013 - 50.000,- zł 4. Do 30.11.2013 - 50.000,- zł Rok 2014 1. Do 31.03.2014 - 80.000,- zł 2. Do 31.05.2014 - 80.000,- zł 3. Do 30.06.2014 - 80.000,- zł 4. Do 30.09.2014 - 80.000,- zł 5. Do 30.11.2014 - 80.000,- zł 2.7. Spłata odsetek w okresach kwartalnych. 2.8. Do naliczenia oprocentowania kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia ogłoszenia przetargu tj. 14.10.2010 r. powiększoną o marżę banku. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. 2.9. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej o której mowa w art. 36 ustawy -Prawo Bankowe

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Do pobrania:

swiz + załączniki 1-5

absolutoriun_wojta.pdf

rb-27s_na_30.06.2010r.pdf

rb-27s_na_31.12.2009r.pdf

rb-28s_na_30.06.2010r.pdf

rb-28s_na_31.12.2009r.pdf

rb-nds_30.06.2010.pdf 

rb-nds_na_31.12.2009.pdf 

rb-z_na_ii_kwartal_2009.pdf

rb-z_na_31.12.2009.pdf

uchwala_budzetowa_na_2010_r.pdf

uchwala_rio_w_sprawie_mozliwosci_splaty_kredytu.pdf

uchwala_rio_w_sprawie_opini_o_budzecie_i_deficycie_na_2010.pdf

uchwala_rio_w_sprawie_opini_z_wykonania_budzetu_za_2009.pdf

uchwala_rio_w_sprawie_opini_z_wykonania_budzetu_za_i_polrocze_2010.pdf

uchwala_w_sprawie_zaciagniecia_kredytu_w_2010.pdf

sprawozdania_z_wykonania_budzetu_za_2008_rok.zip

sprawozdanie_z_wykonania_budzetu_za_2009_r.zip

informacja_z_wykonania_budzetu_za_i_polrocze_2010_r.zip

sprawozdania_z_wykonania_bydzetu_za__iii_kwartal_2010.rar

  

Załączniki z wyjaśnienia:

opinia_z_banku.pdf

sprawozdanie_z_wykonania_budzetu_za_2008_r..pdf

absolutorium_2008.pdf

zmiana_budzetu_30_czerwca_2010.pdf

zmiana_budzetu_30_sierpnia_2010.pdf

zmiana_budzetu_30_wrzesnia_2010.pdf

zestawienie_przeplywow.pdf

informacja_o_zadluzeniu.pdf

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń        14.10.2010 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń                    ….10.2010 r.  

Zamieszczono na stronie internetowej www.rosciszewo.bip.org.pl   14.10.2010 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-10-26
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:05:52
  • Liczba odsłon: 396
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1964895]

przewiń do góry