OBWIESZCZENIE

MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO

na podstawie art. 27 ust. 8 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 13 października 1995 r. – Prawo łowieckie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1683, z późn. zm.) informuje o sporządzeniu projektu uchwały Sejmiku Województwa Mazowieckiego w sprawie podziału województwa mazowieckiego na obwody łowieckie oraz zaliczenia obwodów łowieckich do kategorii, o których mowa w art. 26a ust. 1 ustawy Prawo łowieckie, zwanego dalej „Projektem”, i rozpoczęciu konsultacji z właścicielami i użytkownikami wieczystymi nieruchomości objętych projektem uchwały.

Projekt będzie dostępny do publicznego wglądu w dniach od 2 grudnia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r. w siedzibie Departamentu Polityki Ekologicznej, Geologii i Łowiectwa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie (ul. Kłopotowskiego 5, 03-718 Warszawa) od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 15.00 oraz na stronach internetowych Samorządu  Województwa Mazowieckiego w Warszawie (www.mazovia.pl), Biuletynu Informacji Publicznej  Samorządu  Województwa Mazowieckiego (www.bip.mazovia.pl).

Uwagi do Projektu można wnosić do dnia 22 grudnia 2021 r.

Uwagi do Projektu wnosi się na piśmie (wskazana forma - formularz - stanowiący załącznik). Uwagi może wnieść każdy właściciel albo użytkownik wieczysty nieruchomości objętej projektem uchwały na adres: Departament Polityki Ekologicznej, Geologii i Łowiectwa, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Kłopotowskiego 5, 03-718 Warszawa. Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. poz. 2320), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym - na adres mailowy: polityka.ekologiczna@mazovia.pl.

 

Uwagi złożone po upływie określonego powyżej terminu, pozostaną bez rozpatrzenia.

 

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Marszałek Województwa Mazowieckiego.

 

Marszałek Województwa

ADAM STRUZIK

/-podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym/

Do pobrania:

  1. Formularz zgłaszania uwag
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2021-11-24 08:22:27
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-11-24 08:35:38
  • Liczba odsłon: 1409
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2186270]

przewiń do góry