URZĄD GMINY W ROŚCISZEWIE
Ul. Armii Krajowej 1
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy:
Referent ds. ewidencji ludności
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: administracja),
b) doświadczenie zawodowe (co najmniej 3 letni staż pracy)
c) dobra znajomość obsługi komputera,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
e) niekaralność za przestępstwa umyślne,
f) obywatelstwo polskie,
g) ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełni praw publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
b) komunikatywność,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Stała weryfikacja dokumentacji archiwalnej i źródłowej.
- Rejestracja w zbiorze stałych mieszkańców danych ewidencyjnych.
- Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych dotyczących pobytu czasowego i stałego
w tym:
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych pobytu czasowego cudzoziemców,
- wykonywanie opracowań zbiorczych dotyczących pobytu czasowego,
- wykonywanie zadań z zakresu statystyki publicznej pobytu czasowego.
4. Udostępnianie danych liczbowych o mieszkańcach gminy wg ustalonych kryteriów,
5. Współpraca w zakresie weryfikacji zbioru meldunkowego z terenowym i centralnym bankiem danych,
6. Stała aktualizacja rejestru wyborców.
7. Pełna obsługa systemu informatycznego ewidencji mieszkańców wg wymagań PESEL.
Szczegółowy zakres czynności określony zostanie po podjęciu pracy.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz osobowy,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów
i szkoleń,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie
na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze,
h) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Dokumenty aplikacyjne można składać: osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
w Rościszewie lub listem poleconym na adres: Urząd Gminy ul. Armii Krajowej 1,
09-204 Rościszewo w terminie do dnia - 2 marca 2009 roku.
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane będą tylko po umieszczeniu ogłoszenia
o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze, wyłącznie w formie pisemnej
w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym nadawcy oraz z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: referent ds. ewidencji ludności”.
W przypadku przesłania dokumentów pocztą będą one uznane za złożone w terminie, jeżeli wpłyną do Urzędu w czasie oznaczonym w ogłoszeniu o naborze. Dokumenty kandydatów, które zostaną doręczone po wyznaczonym terminie nie będą otwierane i zostaną odesłane
na adres zwrotny.
Dokumenty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.rosciszewo.bip.org.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
WÓJT
Jan Sugajski
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2009-02-18 13:01:19
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-18 13:01:19
- Liczba odsłon: 2702
- Historia dokumentu: