OGŁOSZENIE
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ
KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY –
PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Rościszewo: Dostawa wyposażenia placówek
oraz organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Rościszewie i
Łukomiu
Numer ogłoszenia: 137035 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo , ul. Armii
Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024
2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Dostawa wyposażenia placówek oraz organizacja placów zabaw w
oddziałach przedszkolnych w Rościszewie i Łukomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia placówek oraz
organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Rościszewie i Łukomiu
Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie 2 pakiety: a. Pakiet nr 1 -
dostawa wyposażenie placówki i organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w
Rościszewie, ul. Reymonta 4, 04-204 Rościszewo. b. Pakiet nr 2 - dostawa
wyposażenia placowki i organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w
Łukomiu, Łukomie 53A, 09-204 Rościszewo. Zamówienie obejmuje dostawę
wyposażenia placówki i wyposażenia placu zabaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do
SIWZ - (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz: - montaż ogroszenia - 26
paneli wraz z furtką dla placówki w Łukomiu - montaż placy zabaw dla placówek w
Łukomiu i Rościszewie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.00.00-9,
39.16.00.00-1, 37.53.52.00-9, 44.41.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
Wykonawca dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących
dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie
art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w
systemie spełnia/nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
Wykonawca dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących
dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie
art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełn
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Wykonawca dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących
dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie
art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełn
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
Wykonawca dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących
dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie
art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełn
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
Wykonawca dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących
dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie
art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełn
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności
do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty z
wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione zestawienie
rzeczowe - Załącznik nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób
podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).
Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem
w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być
udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub
ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy
załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona przez dwóch lub
więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być
przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spełniać następujące
wymagania: - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć dokument wymieniony w
Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie
warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy składają wszyscy
Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w imieniu wszystkich
(należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa [lider konsorcjum]), -
oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24. ust. 1
ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy w imieniu
każdego z Wykonawców osobno. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające
spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 oraz pełnomocnictwo jest
składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.
IV.4.4.1) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 09:30, miejsce:
Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2) Termin otwarcia wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sala
Konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i
kompetencji w regionie: Działeanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i
zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie
oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu
upowszechnienia edukacji przedszkolnej, Tytuł projektu - Wysoka jakość usług na
rzecz dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Rościszewo.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2014-06-26
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:16:59
- Liczba odsłon: 439
- Historia dokumentu: