OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W
PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Rościszewo: Opracowanie
kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie sieci kanalizacji
sanitarnej z przyłączami w miejscowości Polik i Lipniki, gm. Rościszewo
Numer ogłoszenia: 162749 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo ,
ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011,
faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnej dokumentacji
projektowo - kosztorysowej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej z
przyłączami w miejscowości Polik i Lipniki, gm. Rościszewo.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot
zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji
projektowo-kosztorysowej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami
w miejscowości Polik i Lipniki, Gm. Rościszewo. 1. Termin opracowania
dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację
inwestycji drogowej ustala się na dzień 31.03.2015 r. 2. Szacowany przez
Zamawiającego zakres rzeczowy zamówienia obejmuje n/w elementy opracowania: -
sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: 6 km - sieć kanalizacji sanitarnej
tłocznej: 4 km - przyłącza kanalizacyjne: 95 szt. - tłocznie ścieków: 2 kpl. I.
W ramach opracowania dokumentacji należy wykonać: 1) Projekt budowlany i
wykonawczy kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) - 5 egzem-plarzy
wraz z kompletną wersją elektroniczną na płycie CD. 2) Projekt budowlany i
wykonawczy przyłączy kanalizacyjnych - 5 egzemplarzy wraz z kom-pletną wersją
elektroniczną na płycie CD. 3) Projekt budowlany i wykonawczy tłoczni ścieków -
5 egzemplarzy wraz z kompletną wersją elektroniczną na płycie CD. 4)
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 1egzemplarz wraz z
kompletną wersją elektroniczną na płycie CD. 5) Przedmiary robót - 2
egzemplarze wraz z kompletną wersją elektroniczną na płycie CD, przy czym
przedmiary przyłączy kanalizacyjnych winny zawierać wyodrębnienie przykanalików
i przyłączy do posesji. 6) Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze wraz z
kompletną wersją elektroniczną na płycie CD, przy czym wycena przyłączy
kanalizacyjnych winna określać odrębnie koszty przykanalików i przyłączy do
posesji. 7) Wykonanie pomiarów geodezyjnych - mapy do celów projektowych oraz
badań technicznych podłoża gruntowego, wraz z określeniem poziomu wód
gruntowych. 8) Wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów, opracowań i
uzgodnień, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz prawidłowej
realizacji projektu. 9) Uzyskanie od odpowiednich jednostek opiniujących
wszelkich warunków technicznych i wy-tycznych do projektowania niezbędnych do
właściwego opracowania dokumentacji. 10) Dokonanie wszelkich uzgodnień z
Zamawiającym i właściwymi instytucjami w trakcie pro-jektowania, a także
przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia kompletnej i posiadającej wszelkie
uzgodnienia dokumentacji, przed jej złożeniem o wydanie pozwolenia na
realizację inwestycji. 11) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i wzięcia
odpowiedzialności za Projekt Budow-lany, a po zatwierdzeniu Projektu przez
Zamawiającego uzyskania w jego imieniu decyzji o pozwoleniu na budowę. 12)
Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z
umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami oraz że zostaje
wydana w stanie pełnym, kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
13) Oświadczenie Wykonawcy, że przekazana wersja elektroniczna dokumentacji
jest odzwier-ciedleniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w wersji
papierowej. 14) Ostateczny odbiór prawidłowo zrealizowanego przedmiotu umowy
nastąpi na podstawie obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego,
stanowiącego, po uzyskaniu pozwo-lenia na budowę, podstawę do wystawienia
faktury VAT. 15) Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji z należytą
starannością, w sposób okre-ślony w przepisach, a w szczególności: -
rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac pro-jektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonal-no-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr
130, poz. 1389), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września
2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi
zmianami), - rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 25.04.2012 r. (Dz.U. z 2010 roku nr 243, poz. 1623, z późniejszymi
zmianami) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, -
ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2013 roku, poz. 1409 -
tekst jedno-lity z późniejszymi zmianami), - obowiązującymi normami, przepisami
oraz zasadami wiedzy technicznej. 16) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o
zahamowaniu prac projektowych i o jego przy-czynach. 17) Wykonawca będzie
informował Zamawiającego o wystąpieniu istotnych problemów, których Wykonawca,
mimo dołożenia należytej staranności, nie będzie w stanie rozwiązać we własnym
zakresie, celem niedopuszczenia do powstania opóźnień. Zamawiający zastrzega
jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca
zobowiązał się na podstawie zawartej umowy. 18) Dokumentacja
projektowo-kosztorysowa zostanie sporządzona w formie i liczbie egzemplarzy,
określonych w § 2, z jednoczesnym podziałem na dwa odrębne projekty : dla
miejscowości Polik i miejscowości Lipniki. 2. Zamówienie obejmuje również
przygotowanie przez Wykonawcę materiałów do projektowa-nia oraz wykonanie
następujących czynności: 1) wykonanie map do celów projektowych w skali 1:1000,
2) wykonanie rozpoznania terenowo-prawnego gruntów przeznaczonych pod inwestycję,
3) uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych i wytycznych do
projektowania, 4) dokonanie wszelkich uzgodnień wraz z zatwierdzeniem lub
zaopiniowaniem projektów bu-dowlanych, 5) wykonanie badań geotechnicznych
ustaleniem kategorii geotechnicznej warunków posado-wienia, określeniem
przydatności gruntu rodzimego do zasypywania wykopów i sposobu uzy-skania
wymaganego wskaźnika zagęszczenia gruntu, 6) uzyskanie danych wyjściowych do
kosztorysowania: Wykonawca w porozumieniu z Zama-wiającym jest zobowiązany,
przed przystąpieniem do wykonania przedmiarów robót i kosztory-sów
inwestorskich, ustalić i spisać dane techniczne, technologiczne, organizacyjne
i inne nie-zbędne do sporządzenia kalkulacji kosztorysowej, 7) uzyskanie
sprawdzenia poszczególnych projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby
posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w danej
specjalności, 8) Wykonawca przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji do organu
architektoniczno-budowlanego, zezwalającej na realizację inwestycji, przygotuje
i wypełni druk (Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością
na cele budowlane), które następnie przedkłada Zamawiającemu, celem jego
podpisania, 9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę i/lub
zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych, których uzyskanie okaże się
niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy dla zakresu rzeczowego
zadania inwestycyjnego 3) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania w
siedzibie Zamawiającego minimum spotkania roboczego, na etapie sporządzania
dokumentacji projektowej, w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i
materiałowych, które muszą zakończyć się pisemnymi protokołami, sporządzonymi
przez Wykonawcę i podpisanymi przez wszystkich uczestników w dniu, w którym
odbyło się spotkanie. 4) W opracowanej dokumentacji będą zastosowane wyroby
budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i dostępne na rynku,
uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych. 5) Wykonawca zobowiązuje się
do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego,
w trybie określonym w art. 20 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
Budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity z późniejszymi
zmianami). 6) Przy odbiorze dokumentacji Zamawiający nie jest zobowiązany do
sprawdzenia jej jakości . Wszystkie wady i braki zauważone podczas sprawdzania
dokumentacji po jej przekazaniu Zamawiającemu Wykonawca będzie usuwał na
pisemne wezwanie Zamawiającego. Ponadto, wszystkie braki i wady w trakcie
realizacji inwestycji, z inicjatywy własnej bądź na żądanie Zamawiającego, w
tym też okresie, Wykonawca będzie uzupełniał i modyfikował. Wykonawca
zobowiązany jest również, w ciągu 3 lat od uzyskania pozwolenia na budowę,
sporządzić aktualizację cenową kosztorysów inwestorskich, na wniosek
Zamawiającego. Czynności, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie realizował w
ramach wynagrodzenia ryczałtowego, obejmującego przedmiot umowy. 7) Wykonawca
wszelkie dodatkowe opracowania, niezbędne do uzyskania wymaganych opinii,
uzgodnień, decyzji, badań, ekspertyz, pomiarów, warunków, postanowień uzyska
własnym kosztem i staraniem, i na swój koszt. Ponadto, wynagrodzenie obejmuje
wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w celu kompletnego zrealizowania
przedmiotu umowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest, w razie konieczności, w
imieniu Zamawiającego: - uzyskać wytyczne konserwatora przyrody, -uzyskać
opinie dotyczące ochrony Środowiska, t.j. decyzję o środowiskowych
uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, a w razie konieczności
sporządzić raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko..
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium
w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) do upływu terminu
składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach
bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.
Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy - Urzędu Gminy Rościszewo w BS Sierpc Filia Rościszewo Nr 07
9015 0001 2600 0101 2000 0020 - kopie dowodu wpłaty należy załączyć do oferty.
4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na
koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert. 5. Wykonawca, który
nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim
wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego
stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie
umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający
zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia
wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
zamawiającego. 12.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy
załączyć do oferty w formie oryginału. 13.Jeżeli oferta jest zabezpieczona
wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie
zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku
podstaw do wykluczenia - w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3. 3. Aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
składania ofert. Odpis z rejestru, o którym mowa powyżej może być złożony w
formie, o której mowa w art. 4 ust. 4 a ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym
(Dz. U. 2007 Nr 168, poz. 1186 ze zm.) Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku
podstaw do wykluczenia - w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3. 3.
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów,
czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik Nr 4, Dowodem jest
poświadczenie, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy,
wraz z uzasadnieniem braku załączenia poświadczenia. Warunek zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dokumentację
projektowo-kosztorysową budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami o
wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto. 4. Wykonawca może polegać na
wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania
zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr
7. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku
podstaw do wykluczenia - w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3. 3.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie pracami projektowymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5. Warunek
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) 1
osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - do projektowania - bez
ograniczeń. Uwaga: - Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające
w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. - Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12
ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w
przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca
2008 roku. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w Załączniku nr 5. 5.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia - Załącznik nr 7 Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w
systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 3), zastępuje się
go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby
uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - dokument wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód
wpłaty wadium 4. Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/
osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika
bezpośrednio z załączonych dokumentów, 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej
- pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 8/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.
IV.4.4.1) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2) Termin
otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina
10:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sala Konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2014-07-25
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:17:41
- Liczba odsłon: 446
- Historia dokumentu: