OGŁOSZENIE
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI
PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8
USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
Rościszewo: Pełnienie
nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Poprawa wyposażenia w
infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy
Rościszewo: - budowa 110 przydomowych oczyszczalni ścieków - budowa sieci wodociągowej
wraz z przyłączami w miejscowościach: Lipniki, Rościszewo, Rumunki Chwały
Numer ogłoszenia: 178735 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo ,
ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011,
faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad
realizacją inwestycji pn.: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną
dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo: - budowa 110
przydomowych oczyszczalni ścieków - budowa sieci wodociągowej wraz z
przyłączami w miejscowościach: Lipniki, Rościszewo, Rumunki Chwały.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem
zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.:
Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki
wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo: - budowa 110 przydomowych
oczyszczalni ścieków - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w
miejscowościach: Lipniki, Rościszewo, Rumunki Chwały zgodnie z wymogami
zawartymi w ustawie PRAWO BUDOWLANE oraz przepisach wykonawczych. W
szczególności zakres usługi obejmuje: a) kontrolę jakości wykonywanych robót,
wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami
pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi,
zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy
technicznej, b) kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową
oraz umową, c) kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem
elementu lub przedmiotu umowy, d) kontrolę zgodności przebiegu robót z
harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, e)
kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, f) kontrolę
prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów,
stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego
wykonywania robót, g) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania
wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, h) sporządzanie
protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub
zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do
zamawiającego o ich wykonanie, i) kompletowanie dokumentacji związanych z
odbiorem końcowym, j) potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, k)
uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do
użytku, l) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz
kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, m) dojazd i pobyt na placu budowy
dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde
telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od
telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w
ciągu sześciu miesięcy. n) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w
realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w
realizacji robót. o) pomoc merytoryczną w przygotowaniu materiałów
przetargowych (w tym aktualizację kosztorysów inwestorskich) wraz z uczestnictwem
w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych
z dnia 29.01.2004 r. p) merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o
dotacje, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe.
1.2. Ogólna charakterystyka zadania objętego nadzorem inwestorskim: W ramach
zadania: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki
wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo: - budowa 110 przydomowych
oczyszczalni ścieków - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w
miejscowościach: Lipniki, Rościszewo, Rumunki Chwały 1.2.1. Budowa sieci
wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Rumunki Chwały 1.2.1.1. Sieć
wodociągowa z rury PE fi 110 mm o długości L = 580 m 1.2.1.2. Przyłącza wodociągowe
PE fi 40 mm o długości L = 120 m 1.2.1.3. Hydrant nadziemny fi 80 mm - 3 sztuki
1.2.2. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Rościszewo
1.2.2.1. Sieć wodociągowa z rury PE fi 110 mm o długości L = 120 m 1.2.2.2.
Przyłącza wodociągowe PE fi 40 mm o długości L = 115 m 1.2.2.3. Hydrant
nadziemny fi 80 mm - 1 sztuki 1.2.3. Budowa sieci wodociągowej wraz z
przyłączami w miejscowości Lipniki 1.2.3.1. Sieć wodociągowa z rury PE fi 110
mm o długości L = 780 m 1.2.3.2. Przyłącza wodociągowe PE fi 40 mm o długości L
= 45 m 1.2.3.3. Hydrant nadziemny fi 80 mm - 4 sztuki 1.2.4. Budowa 110
przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,7 m3/24h
mechaniczno-biologicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy,
że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z wykorzystaniem
wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy,
że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z wykorzystaniem
wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował usługi w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia tj. obejmujące pełnienie
nadzoru inwestorskiego nad realizacją: a) co najmniej 1 obiekt, obejmującego budowę
przydomowych oczyszczalni ścieków, w ilości min. 40 szt. b) co najmniej 1
obiekt, obejmującego budowę cieci wodociągowej o długości min. 0,5 km Dowodami,
o których mowa w p.1.6 są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
dowodami mogą być inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem,
na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej
wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, określających, czy
roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Wykonawca może
polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełni
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy,
że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z wykorzystaniem
wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca
winien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje, doświadczenie i
wykształcenie odpowiednie do stanowiska, które zostanie mu powierzone tj.: -
osoby posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
wodociągowych; - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń energetycznych, - Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające w/w
uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. - Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12
ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w
przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca
2008 roku. 3. Oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia- pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru posiadają uprawnienia
budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń energetycznych oraz specjalności konstrukcyjno -
budowlanej z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 7 do SIWZ 4. Wykonawca może
polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełni
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz
oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby
lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej,
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia z przedmiotem
postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem
podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych
przedstawicieli. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca
polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów
dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za
zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.
IV.4.4.1) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina
09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2) Termin otwarcia
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sala konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania Poprawa wyposażenia w
infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy
Rościszewo otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
na lata 2007- 2013: Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności
wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2014-08-20
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:18:13
- Liczba odsłon: 1137
- Historia dokumentu: