OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W
PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Rościszewo: Dożywianie
dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Rościszewo w formie
kanapki
Numer ogłoszenia: 259695 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej w Rościszewie , Ul. Armii Krajowej 13, 09-204 Rościszewo,
woj. mazowieckie, tel. 24 276 40 83, faks 24 276 40 79.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych
i gimnazjum z terenu gminy Rościszewo w formie kanapk.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot
Zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie sporządzania kanapki wraz z dostarczeniem
do niżej wymienionych szkół w następujących ilościach; - Szkoła Podstawowa w
Rościszewie 60 szt. - Gimnazjum w Rościszewie 41 szt. - Szkoła Podstawowa w
Łukomiu 26 szt. Ogółem: 127 szt. 2. Łącznie dożywianiem objętych zostanie 127
dzieci z tereny gminy Rościszewo w dniach zajęć szkolnych. 3. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych posiłków w zależności od
faktycznie istniejących potrzeb. 4. Posiłek musi być dostarczony do szkoły
najpóźniej przed rozpoczęciem długiej przerwy lekcyjnej i wydany w czasie dużej
przerwy lekcyjnej - godziny przerw należy uzgodnić z Dyrektorami szkół. 5.
Jednorazowa cena posiłku brutto powinna zawierać koszt wsadu, sporządzenia,
opakowania i dostarczenia do szkoły i wydania uczniom. 6. Posiłek powinien być
przygotowany z zasadami racjonalnego żywienia. 7. Za jakość posiłku i fachowość
usług odpowiada wykonawca. 8. W skład kanapki powinno wchodzić 8.1. Bułka
zwykła minimum - 100 g 8.2. Masło extra - 15 g 8.3. Wędlina - 40 g - szynka
wieprzowa, baleron, polędwica, ser królewski (ser królewski - raz w tygodniu)
(z wyłączeniem mielonek i konserw mięsnych oraz zawierających w składzie warzyw
i pieczarek) 8.4. Warzywa - poniedziałek - sałata, wtorek - pomidor, środa -
ogórek kwaszony, czwartek - ogórek zielony, (warzywa powinny zajmować minimum
2/3 powierzchni bułki krojone w plasterki) 9. W Piątki zamiast kanapki - słodka
bułka lub pączek..
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Zamawiający w powyższym postępowaniu nie będzie żądał wniesienia
wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających
odpowiednio iż wykonawca: 1. spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 2. Prowadzi
zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji
działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, 3. Nie
znajduje się w Krajowym Rejestrze Karnym w myśl art. 24 ust.1 pkt 4-8 i 9
ustawy PZP 4. Posiada aktualną ocenę sanitarną o spełnianiu wymogów higieniczno
- sanitarnych. Powyższe wymagania zostaną ocenione w systemie spełnia/
niespełnia.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających
odpowiednio iż wykonawca: 1. spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 2. Wykonał co
najmniej 2 główne usługi polegające na świadczeniu usługi dożywiania
świadczonej przez okres co najmniej 6 miesięcy dla jednostek oświatowych o
wielkości co najmniej 100 posiłków każda z usług. Powyższe wymagania zostaną ocenione
w systemie spełnia/ niespełnia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz
oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby
lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku
przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania
podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który prowadzone będą wszystkie
operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokument, o którym mowa w
pkt. 1.1-1.4 winien złożyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem (za zgodność z
oryginałem). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę
kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
4. Aktualną ocenę sanitarną o spełnianiu wymogów higieniczno - sanitarnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 40
·
2 - Doświadczenie zawodowe - 60
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Rościszewie ul. Armii Krajowej 13 09-204
Rościszewo.
IV.4.4.1) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina
09:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 13 09-204 Rościszewo.
IV.4.4.2) Termin otwarcia
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina
10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 13 09-204 Rościszewo.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do Pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-16
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:18:44
- Liczba odsłon: 431
- Historia dokumentu: