Ogłoszenie nr 46118 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Rościszewo: Przebudowa drogi gminnej nr
370305W w miejscowości Polik oraz Przebudowa drogi gminnej nr 370301W w
miejscowości Topiąca o długości 0,9 km
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo, krajowy numer identyfikacyjny 61101590000000, ul. ul.
Armii Krajowej 1, 09204 Rościszewo, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 764 011, e-mail ugrosciszewo@interia.pl, faks
242 764 201.
Adres strony internetowej (URL): www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.rosciszewo.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie papierowej, osobiście, kurierem lub pocztą
Adres:
Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 370305W w
miejscowości Polik oraz Przebudowa drogi gminnej nr 370301W w miejscowości
Topiąca o długości 0,9 km
Numer referencyjny: RRGKB.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu przebudowy dróg gminnych: 1. Przebudowa
drogi gminnej nr 370305W w miejscowości Polik 1.1. Roboty Przygotowawcze: -
Roboty pomiarowe (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) - 0,975 km -
Usunięcie krzewów - 0,01 ha - Usunięcie drzew - 3 sztuki - Rozbiórka
oznakowania pionowego - 2 kpl. - Rozbiórka przepustu fi 80 - 10 m - Rozbiórka
ścianek czołowych przepustu - 2 sztuki 1.2. Odwodnienie korpusu drogi -
Ułożenie przepustu fi 80 - 10 m - Umocowanie wylotów przepustu 2 sztuki 1.3.
Podbudowa: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 4875 m2 - Dolna warstwa
podbudowy z kruszywa naturalnego 15 cm - 3997,5m2 - Górna warstwa podbudowy z
kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 7 cm - 3997,5m2 1.4. Nawierzchnia: - Nawierzchnia
z AC 11 W (warstwa wiążąca) 3cm - 3948,75m2 - Nawierzchnia z AC 8 S (warstwa
ścieralna) 3 cm - 3900,00m2 - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm
gr. 7cm szer. 2x0,5m - 975,0 m2 2. Przebudowa drogi gminnej nr 370301W w
miejscowości Topiąca o długości 0,9 km 2.1. Roboty pomiarowe - Roboty pomiarowe
(wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) - 0,900km 2.2. Roboty ziemne,
podbudowa - Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 4050 m2 - Podbudowa z
kruszywa łamanego 7 cm - 3780 m2 2.3. Nawierzchnia - Wyrównanie istniejącej
nawierzchni mieszanką AC 16 P - 297 t - Warstwa z mieszanki ścieralnej AC 11 S
- 3 cm - 3960 m2 2.4. Oznakowanie - Słupki do znaków drogowych - 5 sztuk -
Znaki drogowe (D-42/43-2+2; A-30 z T-1 – 1+1; A-1, A-2) - 8 sztuk - Wyrównanie
poboczy pospółką - 67,5 m3
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
data zakończenia: 29/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie dróg (obejmujące swoim zakresem przedmiot
zamówienia), w tym zrealizowali, co najmniej 2 roboty o wartości nie mniejszej
niż 150.000 zł każda z nich, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane z
załączeniem dowodów potwierdzające, że roboty te zostały wykonana należycie,
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2. Wykonawca
spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje osobami które będą odpowiedzialne za
kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi kwalifikacje zawodowe,
uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia
publicznego oraz przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi
osobami. W szczególności wykonawca musi dysponować: Kierownika budowy – z
uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
drogowej *.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: *Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane
odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z
dnia 22 grudnia 2015 r (Dz. U. 2016 poz. 65)
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; 4. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem
podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne dokumenty ( Wykonawca wykaże że zrealizował, co najmniej 2 roboty o
wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda z nich w zakresie objętym
przedmiotem zamówienia) – załącznik nr 5 do SIWZ 2. Wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wykonawca musi posiadać Kierownika budowy
– z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
drogowej *. *Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w
uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art.
12a ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r
(Dz. U. 2016 poz. 65)) ) – Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: W przypadku gdy
Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć dokumenty wymagane w
punkcie 13 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do
SIWZ. 2. Kosztorys sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z
określeniem wskaźników kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania
ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w
jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3. gwarancjach
bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2014 r. poz. 1804 0raz2015 r, poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca
się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Rościszewo, BS
SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020. 3. Oferta jest
skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie
Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. Wniesienie wadium w formie
innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty jest równoznaczne z
wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem
złożenia oferty przed terminem składania ofert. 4. Z treści gwarancji i
poręczeń, o których mowa w punkcie 1.2-1.5 SIWZ (art. 45 ust 6 pkt 2-5 PZP)
musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty
określonej w gwarancji/poręczeniu: 4.1. Jeżeli wykonawca , którego oferta
została wybrana: 4.1.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4.1.2. Nie wniósł
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.1.3. Zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 4.2. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26 ust. 3 i 3a PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów
lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
PZP, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć w formie
oryginału do oferty 6. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w
sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust. 7b ustawy PZP.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP,
oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w
sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono
wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy na
prowadzenie rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszty prowadzenia rachunku bankowego, oraz prowizji bankowej za przelew na
rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Jeżeli oferta jest zabezpieczona
wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie
zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 6 i 7.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani
do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
75 |
Okres gwarancji |
25 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w
niżej wymienionych przypadkach: 1. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o
kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT; 2. zmiana oznaczenia danych
dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 3. zmiana terminu zakończenia robót
w następujących przypadkach: 3.1. wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych
warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, 3.2. wstrzymania
robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 03/04/2017, godzina: 10:00, Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, Sekretariat
IV.6.2.1) Termin otwarcia ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 03/04/2017, godzina: 10:30, Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, Sala konferencyjna
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami 1-7
- Załącznik nr 8 - Dokumentacja Projektowa:
- Załącznik nr 9 - Przedmiary:
- Załącznik nr 10 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2017-03-17
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:20:47
- Liczba odsłon: 442
- Historia dokumentu: