OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Pzp
Przedmiot zamówienia: Adaptacja poddasza nieużytkowego na sale lekcyjne w Szkole Podstawowej w Rościszewie.
Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul.Armii Krajowej 1, tel. (024) 276 40 11, fax (024) 276 42 01, e-mail: marek.ugr@wp.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 42 01, cena SIWZ – 100 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja poddasza nieużytkowego na sale lekcyjne w Szkole Podstawowej w Rościszewie, obejmującego n/w zakres rzeczowy:
- roboty rozbiórkowe
- roboty konstrukcyjne, murowe
- stolarka drzwiowa i okienna, ślusarka
- więźba dachowa
- roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne
● roboty sanitarne
- instalacja wod-kan
- instalacja c.w.
- instalacja c.o
- wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
● roboty elektryczne
- demontaż istniejącej tablicy elektrycznej T7 i montaż nowej
- demontaż instalacji odgromowej i montaż nowej
- wymiana wlz-tu
- instalacja gniazd 230 V
- instalacja oświetleniowa
- instalacja połączeń wyrównawczych
- system ochrony od porażeń
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45214200-2; 45332000-3; 45331100-7; 45310000-3.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X ust. 2 specyfikacji.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2009 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji ektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
8) wykaz robót budowlanych + referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j.: budowa, rozbudowa i przebudowa szkół lub budynków użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 6 i 8 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Rościszewie, sekretariat , do dnia: 2009 – 06 –09 , do godz. 9:30.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rościszewie, sala konferencyjna, w dniu: 2009 – 06 – 09, o godz. 10:00.
13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
14. Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10.000 PLN
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ofertowej.
16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Marek Chyliński – tel. (024) 276 – 40 – 11 w.46 , fax (024) 276 – 42 – 01.
20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 19.05.2009 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 19.05.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....06.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.rosciszewo.bip.org.pl dnia 19.05.2009 r.
Do Pobrania:
siwz_-_adaptacja_poddasza_w_sp_rosciszewo.doc + załączniki 1-6
dokumenyacja projektowa (1.pdf, 2.7z, 3.7z) - załącznik 7
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-27 10:32:47
- Liczba odsłon: 503
- Historia dokumentu: