O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Pzp
Przedmiot zamówienia: Sprzedaż i dostawa używanego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul.Armii Krajowej 1, tel. (024) 276 40 11, fax (024)-276-42-01, e-mail: marek.ugr@wp.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 42 01, cena SIWZ – 50 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa używanego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego o następujących danych technicznych:
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 34.14.42.10-3
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ,
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 18.09.2009 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 6 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2. Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że:
1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
6. wykaz sprzedaży i dostaw samochodów strażackich + referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 6 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Rościszewie, sekretariat , do dnia: 2009 – 08 –21 , do godz. 9:30.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rościszewie, sala konferencyjna, w dniu: 2009 – 08 – 21, o godz. 10:00.
13. Kryteria wyboru: Cena 40 %, Moc 30%, Wiek 30%
14. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem
fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Marek Chyliński -
– tel. (024) 276 – 40 – 11 w.46 , fax (024) 276 – 42 – 01.
20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 11.08.2009 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 11.08.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....08.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej dnia 11.08.2009 r.
Do Pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-11 23:38:28
- Liczba odsłon: 251
- Historia dokumentu: