Wersja archiwalna 2011-05-10 12:09:26
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Rościszewo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Poprawa życia mieszkańców przez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rościszewo i budowę przydomowych oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 106770 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024 2764201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Poprawa życia mieszkańców przez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rościszewo i budowę przydomowych oczyszczalni ścieków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Poprawa życia mieszkańców przez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rościszewo i budowę przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie PRAWO BUDOWLANE oraz przepisach wykonawczych. W szczególności zakres usługi obejmuje: a) kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, b) kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, c) kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, d) kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, e) kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, f) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, g) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, h) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, i) kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, j) potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, k) uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, l) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, m) dojazd i pobyt na placu budowy dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. n) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. o) pomoc merytoryczną w przygotowaniu materiałów przetargowych (w tym aktualizację kosztorysów inwestorskich) wraz z uczestnictwem w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami. p) merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o dotacje, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstepuje od żądania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełaniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3. Oświadczenia, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych oraz specjalności konstrukcyjno - budowlanej
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełaniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 2. Wykazie wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu robót, dat wykonania i nazwy odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie dla: a) co najmniej 1 obiektu związanego z realizacją kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, o długości min. 3,0 km, oraz b) co najmniej 1 obiektu, obejmującego budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, w ilości min. 10 szt. 3. pisemne zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego, technicznego i finansowego 4. oświadczenia innych podmiotów biorących udział w realizacji zamówienia o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamwiający nie przewiduje oceny spełniania tego warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełaniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 3. pisemne zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego, technicznego i finansowego 4. oświadczenia innych podmiotów biorących udział w realizacji zamówienia o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełaniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty potwierdzające iż zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia tj. obejmujące pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: co najmniej 1 obiektu związanego z realizacją kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, o długości min. 3,0 km oraz co najmniej 1 obiektu, obejmującego budowę przydomowych oczyszczalni ścieków, w ilości min. 10 szt., wykonane należycie 2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, - specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania : Poprawa życia mieszkańców przez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rościszewo i budowę przydomowych oczyszczalni ścieków - otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013: Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania: siwz nadzór.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-10
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-10 12:09:26
- Liczba odsłon: 636
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: