Wersja archiwalna 2007-08-17 15:10:16
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PzpPrzedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej z nawierzchni brukowej na bitumiczną w Zamościu L =
Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204
Rościszewo, ul. Jana Pawła II 19, tel (024) 276 40 11, fax (024) 276
42 01, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na
stronie internetowej: www.rosciszewo.bip.org.pl
, może być również przesłana
pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276
– 42 – 01 ,
cena SIWZ – 30 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: roboty pomiarowe – km 0,7 ;
wyrównanie zadoleń w istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym 0/12,8 , grubość
warstwy po zagęszczeniu 5 cm
(ca 40 % powierzchni) – m2 1176,0; ręczne zaklinowanie i wyrównanie
istniejącego bruku mieszanką mineralno – asfaltową, standard II z transportem
samochodami samowyładowczymi 5-10 t z wytwórni do miejsca wbudowania – t 210,0;
nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy
ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm
z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10 t z wytwórni do
miejsca wbudowania – m2 2872,0;
wyrównanie poboczy kruszywem łamanym 0/12,8, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – m2 700,0; mechaniczne
zagęszczanie dróg gruntowych – m2
700,0; słupki do znaków drogowych
z rur stalowych o średnicy 50
mm – szt 6; znaki
drogowe trójkątne o boku 90 cm
– szt 7; obsługa geodezyjna – kpl 1.
Klasyfikacja wg Wspólnego
Słownika Zamówień: Kod CPV: 45.23.31.20-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja
projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia
15.10.2007 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36
miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu
jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru
- załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o
zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z
wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.
Kierownik budowy musi posiadać
uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia, wymagane przepisami ustawy
z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraznależeć do właściwej Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 3
5) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego
przy realizacji zamówienia – załącznik
nr 4
6) referencje, potwierdzające zrealizowanie
co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać,
że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być
złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę
/osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z
oryginałem".
W przypadku składania oferty wspólnej,
dokumenty o których mowa w pkt. 2÷6 winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających
ofertę wspólną.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od
Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie
załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Rościszewo,ul. Jana Pawła II
19, sekretariat , do dnia: 2007.09.07
do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Rościszewo , sala konferencyjna , w dniu: 2007.09.07 o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Artur Topolewski – tel. (024) 276 – 40 – 11 , tel/fax (024) 276 – 42 – 01
18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 17.08.2007r.
Rościszewo 17.08.2007
rok
Wywieszono na tablicy ogłoszeń: dnia 17.08.2007 r.
Zdjęto
z tablicy ogłoszeń : dnia ......07.2007 r.
dnia 17.08.2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamil Linowski, tel: (24)2764215
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-17
- Informacja zaktualizowana przez: Kamil Linowski, tel: (24)2764215
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-17 15:10:16
- Liczba odsłon: 654
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: