Wersja archiwalna 2020-06-23 12:15:39
19/11/2013 S224 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Rościszewo: Usługi udzielania kredytu
2013/S 224-390143
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Rościszewo
Punkt kontaktowy: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo
Osoba do kontaktów: Agnieszka Przybułkowska
09-204 Rościszewo
POLSKA
Tel.: +48 242764011
E-mail: skarbnikug@op.pl
Faks: +48 242764201
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.rosciszewo.bip.org.pl
Dostęp elektroniczny do informacji: www.rosciszewo.bip.org.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Sprawy gospodarcze i finansowe
Budownictwo i obiekty komunalne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 5 200 000 PLN
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi
bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy
lub świadczenia usług: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Sierpc
Kod NUTS PL121
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu konsolidacyjnego w
wysokości 5 200 000 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia
2.1. Rodzaj waluty: PLN.
2.2. Kwota kredytu: 5 200 000 PLN, słownie: jeden milion osiemset tysięcy
złotych.
2.3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30.11.2023
2.4. Przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
2.5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu
wraz z deklaracją wekslową, lub w formie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.
2.6. Terminy spłaty kredytu: 40 rat w następujących terminach i kwotach:
Rok 2014
1. Do 31.3.2014 – 130 000 PLN
2. Do 31.5.2014 – 130 000 PLN
3. Do 30.6.2014 – 130 000 PLN
4. Do 30.9.2014 – 130 000 PLN
Rok 2015
1. Do 31.3.2015 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2015 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2015 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2015 – 130 000 PLN
Rok 2016
1. Do 31.3.2016 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2016 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2016 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2016 – 130 000 PLN
Rok 2017
1. Do 31.3.2017 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2017 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2017 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2017 – 130 000 PLN
Rok 2018
1. Do 31.3.2018 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2018 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2018 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2018 – 130 000 PLN
Rok 2019
1. Do 31.3.2019 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2019 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2019 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2019 – 130 000 PLN
Rok 2020
1. Do 31.3.2020 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2020 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2020 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2020 – 130 000 PLN
Rok 2021
1. Do 31.3.2021 – 130 000 PLN
2. Do 30.6.2021 – 130 000 PLN
3. Do 30.9.2021 – 130 000 PLN
4. Do 30.11.2021 – 130 000 PLN
Rok 2022
5. Do 31.3.2022 – 130 000 PLN
6. Do 30.6.2022 – 130 000 PLN
7. Do 30.9.2022 – 130 000 PLN
8. Do 30.11.2022 – 130 000 PLN
Rok 2023
9. Do 31.3.2023 – 130 000 PLN
10. Do 30.6.2023 – 130 000 PLN
11. Do 30.9.2023 – 130 000 PLN
12. Do 30.11.2023 – 130 000 PLN
2.7. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
2.8. Spłata odsetek następować będzie w terminach płatności rat kapitałowych, z
wyjątkiem pierwszej płatności odsetek za okres od uruchomienia kredytu do
31.3.2014 r. Pierwsza płatność odsetek nastąpi 31.3.2014 r. natomiast płatność
ostatnia odsetek nastąpi 30.11.2023 r. Odsetki naliczane będą od niespłaconego
kapitału.
2.9. W przypadku gdy wysokość odsetek w danym terminie spłaty przekracza roczny
limit wynikający z Wieloletniej Prognozy Finansowej, ich spłata w zakresie
przekraczającym ten limit zostanie przełożona na następny okres płatności.
Zamawiający nie przewiduje kapitalizacji odsetek.
2.10. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 6M, powiększone o
stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego
kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok
liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie
trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 6M
nie stanowi zmiany warunków umowy. Dla przygotowania oferty wykonawca
zobowiązany jest przyjąć WIBOR 6M w wysokości obowiązującej na dzień ogłoszenia
przetargu w BZP tj. na dzień 18.11.2013 r.
2.11. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i
opłat.
2.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części
kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji.
2.13. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec przewidywany termin
uruchomienia kredytu (zależy to od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia).
2.14. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia
spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy.
2.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji podstawy obliczania
oprocentowania kredytu oraz warunków umowy w zakresie terminów, kwot spłaty
kredytu oraz możliwości przedłużenia terminów spłat poza okres kredytowania .
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Kredyt bankowy w wysokości 5 200 000 PLN. Okres kredytowania 24.1.2014 r.
(przewidziany) do 30.11.2023 r.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 598 000 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 24.1.2014. Zakończenie 30.11.2023
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w
wysokości 30 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem
terminu składania ofert.
2. Wadium można wnieść w następujących formach:
- Pieniądzu
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275) .
Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w:
BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie
wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy – Prawo
zamówień publicznych.
3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy – Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie ust. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego
stronie.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Dowód wniesienia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do
oferty w formie oryginału.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
1. Rodzaj waluty: PLN.
2. Kwota kredytu: 5 200 000 PLN, słownie: jeden milion osiemset tysięcy
złotych.
3. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
4. Spłata odsetek następować będzie w terminach płatności rat kapitałowych, z
wyjątkiem pierwszej płatności odsetek za okres od uruchomienia kredytu do
31.3.2014 r. Pierwsza płatność odsetek nastąpi 31.3.2014 r. natomiast płatność
ostatnia odsetek nastąpi 30.11.2023 r.. Odsetki naliczane będą od niespłaconego
kapitału.
5. W przypadku gdy wysokość odsetek w danym terminie spłaty przekracza roczny
limit wynikający z Wieloletniej Prognozy Finansowej, ich spłata w zakresie
przekraczającym ten limit zostanie przełożona na następny okres płatności.
Zamawiający nie przewiduje kapitalizacji odsetek.
6. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 6M, powiększone o
stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego
kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok
liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie
trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 6M
nie stanowi zmiany warunków umowy. Dla przygotowania oferty wykonawca
zobowiązany jest przyjąć WIBOR 6M w wysokości obowiązującej na dzień ogłoszenia
przetargu w BZP tj. na dzień 18.11.2013 r.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji podstawy obliczania
oprocentowania kredytu oraz warunków umowy w zakresie terminów, kwot spłaty
kredytu oraz możliwości przedłużenia terminów spłat poza okres kredytowania .
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo (zgodnie z art 23 ust. 1 ustawy) udzielone przez wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
WYMAGANE:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9
oraz art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
3. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełni warunki określone w art 22 ust 1
ustawy PZP jeżeli w szczególności wykaże że:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający wymaga
aby wykonawca przedstawił mu zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na
terenie polski zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo
Bankowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) W przypadku art. 178 ust. 1.
ustawy Prawo Bankowe, należy przedstawić inny dokument potwierdzający
rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art.
193 w/w ustawy.
b. Do pozostałych warunków udziału w postępowaniu zamawiający nie precyzuje
żadnych wymagań , których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w
sposób szczególny
DOKUMENTY:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1
ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3a do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3b do SIWZ.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 4-8,
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 9,
7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 10 i 11,
8. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i
11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego
albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się
takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1.9.1. pkt. 1.2 i 1.3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
9.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
9.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu,
9.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
9.2. pkt. 1.4 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy.
10. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w
art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp wraz z informacją czy istniejące powiązania nie
prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu
o udzielenie zamówienia lub informację o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ
11. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności
bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy - Prawo Bankowe. W przypadku art. 178
ust. 1. ustawy Prawo Bankowe, należy przedstawić inny dokument potwierdzający
rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w
art. 193 w/w ustawy.
12. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to
bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w
formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wymienione powyżej/ sekcja III.2.1
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wymienione powyżej/ sekcja III.2.1
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
RRGKB.271.11.2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2.1.2014 - 09:30
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 2.1.2014 - 10:00
Miejscowość:
Gmina Rościszwewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, Sekretariat
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa
Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem
elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowanego.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności
Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w
sposób określony w art. 27 ust 2 ustawy PZP, albo w terminie 15 dni - jeżeli
zostały złożone w sposób inny.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia
publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 7
dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.11.2013
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:15:39
- Liczba odsłon: 459
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: