Wersja archiwalna 2014-04-29 14:05:42
siwz_pomoce_2.docOGŁOSZENIE
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI
PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8
USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
Rościszewo: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu RTV
i AGD do szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Rościszewo
Numer ogłoszenia: 90639 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina
Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel.
024 2764011, faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz
sprzętu RTV i AGD do szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy
Rościszewo.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa
zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu RTV i AGD do szkół podstawowych
zlokalizowanych na terenie Gminy Rościszewo. Podane w opisach nazwy własne nie
mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo
zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań
jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod
warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz
gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie
zamówienia. Oferując produkty równoważne, Oferent oświadczy, że oferowany
przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych,
technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez
Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn.
specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie
wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. Dopuszcza się
rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne,
np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej
jakości. Na etapie realizacji umowy możliwa będzie zamiana produktu na inny. W
przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów
komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. Dostarczone
przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od
wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację
zapakowanego produktu. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów
oraz dostawę do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty
muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów
wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż. Zaleca się, aby
dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach,
uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność
za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty
związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. Wady towaru powstałe z winy
Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną
usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od
zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu
dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych
przez Zamawiającego. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu
multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami
minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a. są
uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te
nie powstały z winy Zamawiającego lub b. nie spełniają wymagań Zamawiającego
określonych w załącznikach lub c. dostarczone produkty nie odpowiadają pod
względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych
wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest
odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i
obowiązującymi w tym zakresie przepisami..
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6,
30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 39.22.00.00-0, 30.20.00.00-1,
39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6,
48.52.00.00-9.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na
temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia
wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie stawie warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana na
podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3
do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 4 do SIWZ. Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie
spełnia/ nie spełnia
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie stawie warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana na
podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3
do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 4 do SIWZ. Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie
spełnia/ nie spełnia
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie stawie warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana na
podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3
do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 4 do SIWZ. Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie
spełnia/ nie spełnia
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie stawie warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana na podstawie
następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w
trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie stawie warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana na
podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3
do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 4 do SIWZ. Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/
nie spełnia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej
grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony
formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony
załącznik nr 2 do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty 3. Pełnomocnictwo osoby lub
osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).
Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej: przedsiębiorcy
występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający
pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona
przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki
cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i
spełniać następujące wymagania: - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające
spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy składają
wszyscy Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w imieniu
wszystkich (należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa (lider
konsorcjum)), - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie
art. 24. ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu każdego z Wykonawców osobno. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające
spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 oraz pełnomocnictwo jest
składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 1 09-204 Rościszewo.
IV.4.4.1) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2) Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sala Konferencyjna.
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Projekt pn. Wysoka jakość usług na rzecz
dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Rościszewo, współfinansowany ze środków
Unii Europejskiej w ramach EFS Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013,
Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.
Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych
świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w
stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - projekty systemowe.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do Pobrania: SIWZ + załącznik
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2014-04-29
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-29 14:05:42
- Liczba odsłon: 1403
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: