Wersja archiwalna 2020-06-23 12:17:09
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI
PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8
USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
Rościszewo: Dostawa i montaż wyposażenia w oddziałach
przedszkolnych w Rościszewie i Łukomiu
Numer ogłoszenia: 147269 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina
Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel.
024 2764011, faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia w oddziałach
przedszkolnych w Rościszewie i Łukomiu.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i
montaż wyposażenia w oddziałach przedszkolnych w Rościszewie i Łukomiu Zakres
przedmiotu zamówienia obejmować będzie 2 pakiety: a. Pakiet nr 1 - dostawa i
montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Rościszewie, ul. Reymonta 4, 04-204
Rościszewo. b. Pakiet nr 2 - dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły
Podstawowej w Łukomiu, Łukomie 53A, 09-204 Rościszewo. Zamówienie obejmuje
dostawę i montaż elementów wyposażenia placówki zgodnie z załącznikiem nr 6 do
SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.00.00-9,
39.16.00.00-1, 44.41.10.00-4, 45.45.00.00-6.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na
temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia
wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie
spełnia/nie spełnia
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej
grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony
formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione
zestawienie rzeczowe - Załącznik nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób
podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone
do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej
notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej: przedsiębiorcy
występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający
pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona
przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki
cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i
spełniać następujące wymagania: - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć
dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy
potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy
składają wszyscy Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w
imieniu wszystkich (należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa [lider
konsorcjum]), - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art.
24. ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu każdego z Wykonawców osobno. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające
spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 oraz pełnomocnictwo jest
składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7 lub pod adresem
www.rosciszewo.bip.org.pl.
IV.4.4.1)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2)
Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sala Konferencyjna
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w
regionie: Działeanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej
jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1
- Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej,
Tytuł projektu - Wysoka jakość usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym w
Gminie Rościszewo..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + zalączniki
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:17:09
- Liczba odsłon: 640
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: