Wersja archiwalna 2020-06-23 12:17:13
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI
PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8
USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
Rościszewo: Organizacja
placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Rościszewie i Łukomiu
Numer ogłoszenia: 147413 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo ,
ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011,
faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placów zabaw w
oddziałach przedszkolnych w Rościszewie i Łukomiu.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest: Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w
Rościszewie i Łukomiu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie 2 pakiety:
a. Pakiet nr 1 - Organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Rościszewie,
ul. Reymonta 4, 04-204 Rościszewo. b. Pakiet nr 2 - Organizacja placu zabaw dla
Szkoły Podstawowej w Łukomiu, Łukomie 53A, 09-204 Rościszewo. Zamówienie
obejmuje dostawę wyposażenia placu zabaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ -
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz: - montaż ogrodzenia - 26 paneli
wraz z furtką dla placówki w Łukomiu - montaż elementow placów zabaw dla
placówek w Łukomiu i Rościszewie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do
SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do
SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w
systemie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do
SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w
systemie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do
SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w
systemie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do
SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w
systemie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz
oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione
zestawienie rzeczowe - Załącznik nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób
podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone
do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej
notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej: przedsiębiorcy
występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający
pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona
przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki
cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i
spełniać następujące wymagania: - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć
dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy
potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy
składają wszyscy Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w
imieniu wszystkich (należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa [lider
konsorcjum]), - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art.
24. ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu każdego z Wykonawców osobno. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające
spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 oraz pełnomocnictwo jest
składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7 lub pod
adresem www.rosciszewo.bip.org.pl.
IV.4.4.1) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina
09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2) Termin otwarcia
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sala Konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Inwestycja dofinansowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie: Działeanie
9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług
edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie
nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, Tytuł projektu -
Wysoka jakość usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym w Gminie Rościszewo..
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:17:13
- Liczba odsłon: 424
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: