Wersja archiwalna 2014-07-16 14:17:12
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI
PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8
USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
Rościszewo: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną
dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo: Wykonanie
otworu studziennego nr 5 na terenie gminnego ujęcia wody w miejscowości
Rościszewo gm. Rościszewo Wykonanie otworu studziennego nr 2 na terenie
gminnego ujęcia wody w miejscowości Łukomie gm. Rościszewo
Numer ogłoszenia: 154961 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina
Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel.
024 2764011, faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę
techniczną dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo:
Wykonanie otworu studziennego nr 5 na terenie gminnego ujęcia wody w
miejscowości Rościszewo gm. Rościszewo Wykonanie otworu studziennego nr 2 na
terenie gminnego ujęcia wody w miejscowości Łukomie gm. Rościszewo.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadania
pn.: Wykonanie otworu studziennego nr 5 na terenie gminnego ujęcia wody w
miejscowości Rościszewo gm. Rościszewo Zakres robót obejmuje: - wykonanie
otworu wiertniczego studziennego o głębokości 60 m - opracowanie dokumentacji
hydrogeologicznej wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej zasoby wodne przez
właściwy organ. Wykonanie otworu studziennego nr 2 na terenie gminnego ujęcia
wody w miejscowości Łukomie gm. Rościszewo Zakres robót obejmuje: - wykonanie
otworu wiertniczego studziennego o głębokości 88 m - opracowanie dokumentacji
hydrogeologicznej wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej zasoby wodne przez
właściwy organ..
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 45.26.22.20-9.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na
temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu
jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 500 zł (siedem tysięcy pięćset
złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres
związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, -
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz.
730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego-
Urząd Gminy Rościszewo, BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101
2000 0020. 3. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze
znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.
Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do
oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 4.
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.
24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca
wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp.. 6.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium
wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu
zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez zamawiającego. 11.Dowód wniesienia wadium w formie
innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 12.Jeżeli
oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien
uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 6 i 7.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie
spełnia/ nie spełnia
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów
dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać, że
posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujące budowę odwiertu studziennego o
głębokości minimum 60 m i wartości brutto min. 120.000 zł każde, w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody
dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia
warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie
spełnia
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami- Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi dysponować
osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej
powierzone, t.j - Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania
robotami geologicznymi i wiertniczymi, oraz instalacyjnymi w zakresie
instalacji i urządzeń energetycznych. Zamawiający dopuszcza uprawnienia
budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również
wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik Nr 5 do
SIWZ. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie
art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy-
Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących,
czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej
grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony
formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys
sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników
kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Pełnomocnictwo osoby
lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).
Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający
pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona
przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki
cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i
spełniać następujące wymagania: - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć
dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy
potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy
składają wszyscy Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w
imieniu wszystkich (należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa lider
konsorcjum), - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie
art. 24. ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu każdego z Wykonawców osobno. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające
spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 oraz pełnomocnictwo jest
składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.
IV.4.4.1)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2)
Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sala Konferencyjna.
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadań
uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
2007 - 2013 Działanie : 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności
wiejskiej. Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki
wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki
- Dokumentacja projektowa:
- Przedmiary:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2014-07-16
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-16 14:17:12
- Liczba odsłon: 601
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: