Wersja archiwalna 2020-06-23 12:17:28
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI
PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8
USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
Rościszewo: Przebudowa
drogi gminnej Nr 370301W dz. nr 107 w obrębie Kolonia Łukomie , gm. Rościszewo
Przebudowa drogi wewnętrznej dz.nr 45 w obrębie Pianki, gm. Rościszewo
Numer ogłoszenia: 160293 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo ,
ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011,
faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 370301W
dz. nr 107 w obrębie Kolonia Łukomie , gm. Rościszewo Przebudowa drogi
wewnętrznej dz.nr 45 w obrębie Pianki, gm. Rościszewo.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej Nr 370301W dz. nr 107
w obrębie Kolonia Łukomie gm. Rościszewo są roboty budowlane obejmujące :
odcinek odcinek długości 463,24 mb - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
w terenie równinnym - 0,463 km - kryto wykonywane mechanicznie na całej szer.
jezdni gł. 10 cm - 1 945,60 m² - wzmocnienie istniejacej podbudowy żwirowej
warstwą z tłucznia kamiennego, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm - 1 945,60
m² - wykonanie nawierzchni (warstwy wiążącej) z mieszanki mineralno-asfaltowej,
grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1 945,60 m² - profilowanie i zagęszczenie
poboczy ( grunt z koryta) - 525,00 m² - ustawienie znaków drogowych Przebudowa
drogi wewnętrznej dz.nr 45 w obrębie Pianki, gm. Rościszewo odcinek długości
700 mb - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,700
km - wycinka drzew - 4 szt - koryto wykonywane mechanicznie na całej szer.
jezdni gł. 10 cm - 2 274,00 m² - wzmocnienie istniejacej podbudowy żwirowej
warstwą z tłucznia kamiennego, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm - 2 274,00
m² - wykonanie nawierzchni (warstwy wiążącej) z mieszanki mineralno-asfaltowej,
grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 2 274,00 m² - wykonanie poboczy z
kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm -
1 050,00 m² - ustawienie znaków drogowych.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.23.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium
w wysokości 7 000 zł (siedem tysięcy złotych) do upływu terminu składania
ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w
jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -
gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,
poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010
roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy Zamawiającego- Urząd Gminy Rościszewo, BS SIERPC FILIA
ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020. 3. Oferta jest skutecznie
zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w
terminie /godzina/ składania ofert. Wniesienie wadium w formie innej niż
pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty jest równoznaczne z wniesieniem
wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty
przed terminem składania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na
zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie
wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo
zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp.. 6. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium
wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu
zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez zamawiającego. 11.Dowód wniesienia wadium w formie
innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 12.Jeżeli
oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien
uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 6 i 7.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do
SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełnienia warunków zostanie
dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do
SIWZ. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone. W wykazie należy wskazać zadania spełniające warunek
wiedzy i doświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że
posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujące budowę dróg o nawierzchni
bitumicznej i wartości brutto min. 100.000 zł każde. 4. Dowodami, o których
mowa w p.4 są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodami mogą
być inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz
którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane,
wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, określających, czy roboty
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 5. Wykonawca może
polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w
systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy- Załącznik Nr 3 do
SIWZ. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami- Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi dysponować osobą
posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej
powierzone, t.j - Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający dopuszcza uprawnienia
budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów.Samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również
wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik Nr 5 do
SIWZ. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków
zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w
systemie spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz
oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys
sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników
kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Pełnomocnictwo osoby
lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).
Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający
pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona
przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki
cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i
spełniać następujące wymagania: - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć
dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy
potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy
składają wszyscy Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w
imieniu wszystkich (należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa lider
konsorcjum), - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie
art. 24. ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu każdego z Wykonawców osobno. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające
spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 oraz pełnomocnictwo jest
składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.
IV.4.4.1) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina
09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2) Termin otwarcia
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sala Konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:17:28
- Liczba odsłon: 444
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: