Wersja archiwalna 2014-08-22 11:43:55
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI
PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8
USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
Rościszewo: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną
dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo: - budowa 55
przydomowych oczyszczalni ścieków - budowa sieci wodociągowej wraz z
przyłączami w miejscowości Lipniki
Numer ogłoszenia: 180651 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1,
09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa wyposażenia w infrastrukturę
techniczną dotyczącą gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo: -
budowa 55 przydomowych oczyszczalni ścieków - budowa sieci wodociągowej wraz z
przyłączami w miejscowości Lipniki.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa sieci wodociągowej wraz z
przyłączami w miejscowości Lipniki - Roboty pomiarowe i inwentaryzacyjne na
odcinku L = 780 m - Sieć wodociągowa z rury PE fi 110 mm o długości L = 780 m -
Przyłącza wodociągowe PE fi 40 mm o długości L = 45 m - Hydrant nadziemny fi 80
mm - 4 sztuki - Dezynfekcja i próby ciśnieniowe 2. Montaż 55szt. przydomowych
mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,7 m3/24
(PBOŚ) posiadających certyfikaty zgodne z normą PN-EN 12566-3+A1:2009
Zamontowane urządzenia muszą spełniać następujące warunki: a) Urządzenia muszą
być zgodne z normą PN EN 12566-3 + A1:2009 oraz posiadać deklarację zgodności
ze znakiem CE - potwierdzoną raportem z badań wystawionym przez notyfikowane
laboratorium oraz pracować w technologii osadu czynnego. b) Konstrukcja
monolityczna wykonana z polietylenu metodą rotacyjną, c) Wytrzymałość
konstrukcji osadników musi umożliwiać przykrycie ich 2 metrową warstwą gruntów,
d) Oczyszczalnia ścieków musi posiadać lej (Imhoffa) ( wyklucza się stosowanie
osadników Imhoffa tzn. leja otwartego). e) Pojemność czynna proponowanych
oczyszczalni musi wynosić minimum 3m3 f) Przepływ dobowy proponowanej
oczyszczalni musi wynosić minimum 1,2m3/d. g) Osadnik wstępny musi posiadać
minimum 1 m³ pojemności, h) Wszystkie komory występujące w oczyszczalni muszą
być wyposażone w nadstawkę z pokrywą, umożliwiającą dostęp do każdej komory
oczyszczalni oddzielnie, i) Wyklucza się stosowanie w urządzeniu wszelkiego
rodzaju elektrozaworów, sterowników, programatorów, sterowania elektronicznego.
j) Wyklucza się oczyszczalnię w których zbiorniki występują z podziałem na
grodzie k) Wyklucza się urządzenia pracujące w technologiach: SBR, OSADU CZYNNEGO
WSPOMAGANEGO ZŁOŻEM BIOLOGICZNYM - HYBRYD. l) W celu zapewnienia bezproblemowej
i komfortowej eksploatacji i konserwacji urządzeń, zaprojektowane rozwiązanie
musi posiadać możliwość całkowitego dostępu do dyfuzora, poprzez wyjęcie na
zewnątrz bez konieczności wypompowywania znajdujących się w oczyszczalni
ścieków. Nie dopuszcza się stosowania w osadniku lub bioreaktorze dodatkowych
filtrów, koszy i krat, m) Stopień oczyszczania zanieczyszczeń określony
parametrami: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna, azot, fosfor - musi być zgodny z
wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca
2006r., w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do
wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska
wodnego (Dz. U. Nr 137, poz. 984) i potwierdzony w Raporcie z wstępnych badań
typu, n) Producent oferowanych urządzeń musi posiadać wdrożony Zintegrowany
System Zarządzania w oparciu o wymagania norm : ISO 9001:2008 oraz ISO
14001:2004 potwierdzony Certyfikatami uzyskanym minimum 6 miesięcy przed datą
ogłoszenia przetargu. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni
ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, oraz odprowadzeniem
ścieków oczyszczonych do wód lub gruntu. Wymaga się, aby certyfikat zgodności z
normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony był przez laboratorium notyfikowane w
Komisji Europejskiej..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.25.21.27-4.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia
tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść
w następujących formach: - Pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach
ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.
6 B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275) . Wadium
wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w: BS
SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020 Wykonawca, który
nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z
postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień
publicznych. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy - Pzp. Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia
należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na
wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie ust. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.
25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn
nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 8. Dowód wniesienia wadium, w formie innej niż pieniężna,
należy załączyć do oferty w formie oryginału.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualnego
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust.1 pkt 10-11
ustawy. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie
spełnia,
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykazu robót
budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów,
potwierdzających że roboty zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz
prawidłowo ukończone, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował roboty budowlane w zakresie niezbędnym
do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia tj. obejmujących
realizację: a) co najmniej 1 obiekt, obejmującego budowę przydomowych
oczyszczalni ścieków, w ilości min. 40 szt. b) co najmniej 1 obiekt,
obejmującego budowę cieci wodociągowej o długości min. 0,5 km Dowodami, o
których mowa w p.1.6 są poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
dowodami mogą być inne dokumenty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem,
na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej
wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, określających, czy
roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Jeżeli
wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdz. III pkt 1
SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26
ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,
wykonawca załącza dokumenty wymienione w punkcie 1.1, 1,2 Rozdziału IV SIWZ
oraz pisemne zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów do realizacji
zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego, technicznego
i finansowego Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia/
nie spełnia,
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie
dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1.
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykazu osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien dysponować
osobami posiadającymi kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie
do stanowiska, które zostanie mu powierzone tj.: - osoby posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych - osobą
posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
energetycznych, - Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające w/w
uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. - Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12
ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w
przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca
2008 roku 3. Oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia- pełnić będą funkcję kierownika robót posiadają uprawnienia
budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń wodociągowych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
energetycznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 7 do SIWZ 4. Jeżeli
wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdz. III pkt 1
SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26
ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części
zamówienia, wykonawca załącza dokumenty wymienione w punkcie 1.1, 1,2 Rozdziału
IV SIWZ oraz pisemne zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów do
realizacji zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego,
technicznego i finansowego Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w
systemie spełnia/ nie spełnia,
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie
dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony
formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Dowód
wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu
należy załączyć do oferty w formie oryginału. 3. Kosztorys sporządzony metodą
szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników kalkulacyjnych: stawka
rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących
ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone
pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej, przedsiębiorcy występujący wspólnie
muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być
udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub
ich uprawnionych przedstawicieli. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach
których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,
kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są
poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te
podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 1 09-204 Rościszewo Pokój nr 7.
IV.4.4.1)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania:
Poprawa wyposażenia w infrastrukturę techniczną dotyczącą gospodarki
wodno-ściekowej na terenie gminy Rościszewo; otrzymał dofinansowanie w ramach
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013: Działanie 321 -
Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki 1-8
- Przedmiary:
- Dokumentacja projektowa
- Ireneusz Cześnik
- Bogusław Piotrowski
- Andrzej Giżyński
- Mirosław Nidzgorski
- Agnieszka Cześnik
- Grzegorz Wróblewski
- Wiesława Zuzanna Zaborowska
- Jarosław Wiśniewski
- Zdzisław Skorupski
- Józef Sugalski
- Jolanta Zdziarska
- Agnieszka Pypczyńska
- Jadwiga Kuźniewska
- Sylwester Joniak
- Andrzej Chocyk
- Zbigniew Frej
- Waldemar Sieklucki
- Beata Kaźmierska
- Andrzej Malanowski
- Paweł Teofil Dwojakowski
- Józef Stawiski
- Sławomir Radecki
- Krzyszof Kwiatkowski
- Paweł Gajewski
- Michał Hiliński
- Piotr Łukasiak
- Andrzej Goszczycki
- Regina Charzyńska
- Beata Oginska
- Stanisław Pijankowski
- Dariusz Pijankowski
- Łukasz Jankiewicz
- Krzysztof Zakrzewski
- Wiesław Rzeszotarski
- Zbigniew Roźniak
- Robert Kaźmierczak
- Jarosław Sulkowski
- Krzysztof Sulkowski
- Tadeusz Sugajski
- Adam Chybicki
- Ireneusz Duszyński
- Mariusz Jończak
- Ignacy Sowiński
- Katarzyna Stachurska
- Waldemar Dobiesz
- Bogumiła Mikucka
- Ryszard Zielski
- Bogdan Pacholec
- Grzegorz Ciulkin
- Andrzej Pomesny
- Adam Kamiński
- Krzysztof Wojciechowski
- Waldemar Prątnicki
- Bogusław Jędrzejak
- Łukasz Welenc
- Sieć wodociągowa w miejscowości Lipniki
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2014-08-22
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-22 11:43:55
- Liczba odsłon: 855
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: