Wersja archiwalna 2020-06-23 12:18:53
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W
PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Rościszewo: Przebudowa
budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Łukomie
Numer ogłoszenia: 18331 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo ,
ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011,
faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Ochotniczej
Straży Pożarnej w miejscowości Łukomie.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia w ramach zadania pn.: Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej
w miejscowości Łukomie są roboty budowlane obejmujące: 1. wykonanie konstrukcji
dachu wraz z pokryciem blachą powlekaną dachówkową i podbitką 2. wymianę belek
drewnianych podtrzymujących strop 3. wykonanie wieńca obwodowego i ścianek
kolankowych 4. obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe 5. dobudowę do
istniejacego budynku pomieszczenia kotłowni 6. docieplenie budynku styropianem
+ tynk cienkowarstwowy oraz tynk mozaikowy na cokole 7. wentylację mechaniczną
obiektu 8. opaskę wokół budynku.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium
w wysokości 4 000 zł (cztery tysiące złotych) do upływu terminu składania
ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w
jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -
gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,
poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010
roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy Zamawiającego- Urząd Gminy Rościszewo, BS SIERPC FILIA
ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020. 3. Oferta jest skutecznie
zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w
terminie /godzina/ składania ofert. Wniesienie wadium w formie innej niż
pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty jest równoznaczne z wniesieniem
wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty
przed terminem składania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na
zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie
wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo
zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp.. 6. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa
w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy
w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5,
jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
zamawiającego. 11.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy
załączyć do oferty w formie oryginału. 12.Jeżeli oferta jest zabezpieczona
wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie
zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 6 i 7.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy musi wykazać
że: 1. prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie
ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym
zamówieniem. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca przedkłada
stosowne dokumenty. 2. spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w systemie spełnia/niespełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać,
że: 1. posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujące roboty ogólnobudowlane o wartości
brutto min. 130.000 zł każde, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania, Wykonawca załączy dowody dotyczące najważniejszych robót,
określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2. spełniają wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena
spełniania tego warunku będzie dokonana w systemie spełnia/niespełnia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o 1. Wykonawca musi
dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które
zostanie jej powierzone, t.j. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnymi
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych. Zamawiający dopuszcza
uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również
wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku. 2. Wykonawca musi wykazać, że spełnia
wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania
tego warunku będzie dokonana w systemie spełnia/niespełnia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz
oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys
sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników
kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Pełnomocnictwo osoby
lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).
Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający
pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona
przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki
cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i
spełniać następujące wymagania: - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć
dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy
potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy
składają wszyscy Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w
imieniu wszystkich (należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa lider
konsorcjum), - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie
art. 24. ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 95
·
2 - Okres gwarancja - 5
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo.
IV.4.4.1) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina
09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2) Termin
otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina
11:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sala Konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania otrzymał dofinansowanie w
ramach PROW 2007-2013 działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
Do pobrania:
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia + załączniki 1-6 i 10
- Załącznik nr 7 - Przedmiar
- Załącznik nr 8 - Projekt
- Załącznik nr 9 - STWIOR
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:18:53
- Liczba odsłon: 645
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: