Wersja archiwalna 2020-06-23 12:18:57
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W
PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Rościszewo: Budowa
chodników na osiedlu domków jednorodzinnych w miejscowości Rościszewo
Numer ogłoszenia: 18795 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo ,
ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011,
faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników na osiedlu domków
jednorodzinnych w miejscowości Rościszewo.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia w ramach zadania pn.: Budowa chodników na osiedlu domków jednorodzinnych
w miejscowości Rościszewo są roboty budowlane obejmujące: 1. roboty
przygotowawcze, ziemne 2. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na
podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm, wraz z warstwą odsączającą z kruszywa
naturalnego gr. 15 cm - zjazdy 3. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr.
6 cm wraz z warstwą odsączającą z kruszywa naturalnego gr.10 cm - chodnik 4.
ustawienie krawężników i obrzeży betonowych 5. odwodnienie liniowe jezdni -
ściek z elementów prefabrykowanych 6. regulację istniejących studni kanalizacji
sanitarnej.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.61-5.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium
w wysokości 6 000 zł (sześć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej
lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach
ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008
roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz.
620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego- Urząd Gminy Rościszewo, BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015
0001 2600 0101 2000 0020. 3. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli
pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania
ofert. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie
dokumentu do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem
terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania
ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania
zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający
zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46
ust.4a ustawy Pzp.. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo
zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym,
że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający
zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Dowód
wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w
formie oryginału. 12.Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż
pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania
wadium określone w pkt 6 i 7.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy wykaże że: 1.
prowadzi zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie
ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym
zamówieniem, na co przedstawi stosowny dokument. 2. spełnia wymagania art. 22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku zostanie
dokonana w systemie spełnia/niespełnia.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać,
że: 1. posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujące roboty nawierzchniowe z kostki
betonowej lub granitowej o wartości brutto min. 100.000 zł każde, w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy dowody
dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w
systemie spełnia/niespełnia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawozamówień publicznych.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o 1. Wykonawca musi
dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które
zostanie jej powierzone, tj.: 1. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy
Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje
zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.
m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku. 2.
Wykonawca wykaże że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w systemie
spełnia/niespełnia.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa
szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na
podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz
oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys
sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników
kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Pełnomocnictwo osoby
lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).
Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający
pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona
przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki
cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i
spełniać następujące wymagania: - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć
dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy
potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy
składają wszyscy Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w
imieniu wszystkich (należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa lider
konsorcjum), - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie
art. 24. ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 95
·
2 - Okres gwarancja - 5
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo.
IV.4.4.1) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina
09:30, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sekretariat.
IV.4.4.2) Termin
otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204
Rościszewo Sala Konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania otrzymał dofinansowanie w
ramach PROW 2007-2013 działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do Pobrania:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia+ załączniki 1-6 i 10
2. Załącznik nr 7 - Przedmiar
3. Załącznik nr 8 - Projekt
4. Załącznik nr 9 - STWIOR
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:18:57
- Liczba odsłon: 663
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: