Wersja archiwalna 2020-06-23 12:19:38
Polska-Rościszewo: Usługi udzielania
kredytu
2015/S 213-389339
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Rościszewo
ul. Armii Krajowej 1
Punkt kontaktowy: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo
Osoba do kontaktów: Agnieszka Przybułkowska
09-204 Rościszewo
POLSKA
Tel.: +48 242764011
E-mail: skarbnikug@op.pl
Faks: +48 242764201
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.rosciszewo.bip.org.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y)
kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty
dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można
uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ
władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot
lub przedmioty działalności
Ogólne
usługi publiczne
Sprawy gospodarcze i finansowe
Budownictwo i obiekty komunalne
I.4)Udzielenie
zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja
zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zaciągnięcie
kredytu konsolidacyjnego w wysokości 7 512 000 PLN.
II.1.2)Rodzaj
zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi
bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy
lub świadczenia usług: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204
Rościszewo.
Kod NUTS PL121
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie
dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na
temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1.
Przedmiot zamówienia – Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu
konsolidacyjnego w wysokości 7 512 000 PLN Charakterystyka przedmiotu
zamówienia
1.1. Rodzaj waluty: PLN.
1.2. Kwota kredytu: 7 512 000 PLN, słownie: siedem milionów pięćset dwanaście
tysięcy złotych.
1.3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30 listopad 2030
1.4. Przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych kredytów
1.5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu
wraz z deklaracją wekslową lub/i oświadczenie o poddaniu się egzekucji.
1.6. Terminy spłaty kredytu: 60 rat w następujących terminach i kwotach:
Rok 2016
1. Do 31.3.2016 – 50.000,- PLN
2. Do 30.6.2016 – 50.000,- PLN
3. Do 30.9.2016 – 50.000,- PLN
4. Do 30.11.2016 – 50.000, – PLN
Rok 2017
1. Do 31.3.2017 – 25.000,- PLN
2. Do 30.6.2017 – 25.000,- PLN
3. Do 30.9.2017 – 25.000, – PLN
4. Do 30.11.2017 – 25.000, – PLN
Rok 2018
1. Do 31.3.2018 – 50.000,- PLN
2. Do 30.6.2018 – 50.000,- PLN
3. Do 30.9.2018 – 50.000, – PLN
4. Do 30.11.2018 – 50.000, – PLN
Rok 2019
1. Do 31.3.2019 – 75.000,- PLN
2. Do 30.6.2019 – 75.000,- PLN
3. Do 30.9.2019 – 75.000,- PLN
4. Do 30.11.2019 – 75.000, -PLN
Rok 2020
1. Do 31.3.2020 – 100.000,- PLN
2. Do 30.6.2020 – 100.000,- PLN
3. Do 30.9.2020 – 100.000,- PLN
4. Do 30.11.2020 – 100.000,- PLN
Rok 2021
1. Do 31.3.2021 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2021 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2021 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2021 – 125.000,- PLN
Rok 2022
1. Do 31.3.2022 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2022 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2022 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2022 – 125.000,- PLN
Rok 2023
1. Do 31.3.2023 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2023 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2023 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2023 – 125.000,- PLN
Rok 2024
1. Do 31.3.2024 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2024 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2024 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2024 – 125.000,- PLN
Rok 2025
1. Do 31.3.2025 – 125.000,- PLN
2. Do 30.6.2025 – 125.000,- PLN
3. Do 30.9.2025 – 125.000,- PLN
4. Do 30.11.2025 – 125.000,- PLN
Rok 2026
1. Do 31.3.2026 – 150.000,- PLN
2. Do 30.6.2026 – 150.000,- PLN
3. Do 30.9.2026 – 150.000,- PLN
4. Do 30.11.2026 – 150.000,- PLN
Rok 2027
1. Do 31.3.2027 – 188.000,- PLN
2. Do 30.6.2027 – 188.000,- PLN
3. Do 30.9.2027 – 188.000,- PLN
4. Do 30.11.2027 – 188.000,- PLN
Rok 2028
1. Do 31.3.2028 – 188.000,- PLN
2. Do 30.6.2028 – 188.000,- PLN
3. Do 30.9.2028 – 188.000,- PLN
4. Do 30.11.2028 – 188.000,- PLN
Rok 2029
1. Do 31.3.2029 – 213.250,- PLN
2. Do 30.6.2029 – 213.250,- PLN
3. Do 30.9.2029 – 213.250,- PLN
4. Do 30.11.2029 – 213.250,- PLN
Rok 2030
1. Do 31.3.2030 – 213.250,- PLN
2. Do 30.6.2030 – 213.250,- PLN
3. Do 30.9.2030 – 213.250,- PLN
4. Do 30.11.2030 – 213.250,- PLN
1.7. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
1.8. Spłata odsetek następować od grudnia 2015 do 30.11.2030 r.
1.9. Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu będą środki finansowe pochodzące z
dochodu z tytułu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości od osób prawnych i
fizycznych.
1.10. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 3M, powiększone o
stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego
kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok
liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie
trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M
nie stanowi zmiany warunków umowy.
1.11. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w
wysokości obowiązującej na 3.11.2015 przyjmując jednorazowe uruchomienie
kredytu w 29.12.2015.
1.12. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i
opłat.
1.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części
kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Gdy kredyt zostanie
spłacony wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty, a nie do końca okresu
umowy.
1.14. Dopuszcza się możliwość wydłużenia spłat rat kapitałowych wraz z
odsetkami poza rok 2030 w przypadku niemożliwości uchwalenia budżetu w związku
z art. 243 ustawy o finansach publicznych.
1.15. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec przewidywany termin
uruchomienia kredytu (zależy to od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia).
1.16. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość, to
znaczy, że po podpisaniu umowy do czasu realizacji transzy Wykonawca nie
naliczy prowizji.
1.17. Zamawiający wymaga aby Wykonawca informował go każdorazowo o wysokości
należnych kwartalnych odsetek z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym przed
terminem spłaty.
II.1.6)Wspólny
Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych
(GPA)
Zamówienie
jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To
zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o
ofertach wariantowych
Dopuszcza
się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub
zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Kredyt
bankowy konsolidacyjny w kwocie 7 512 000 PLN. Okres kredytowania od 29.12.2015
(przewidziany) do 30.11.2030.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 870 000 PLN
II.2.2)Informacje o
opcjach
Opcje:
nie
II.2.3)Informacje o
wznowieniach
Jest to
zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania
zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie
29.12.2015. Zakończenie 30.11.2030
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i
technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1.
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu
składania ofert.
2. Wadium można wnieść w następujących formach:
— Pieniądzu
— poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym
— gwarancjach bankowych
— gwarancjach ubezpieczeniowych
— poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5
pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w:
BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie
wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy – Prawo
zamówień publicznych.
3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy – Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jego
wniesienia żądano.
4. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie ust. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25
ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Dowód wniesienia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do
oferty w formie oryginału.
III.1.2)Główne
warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich
przepisów je regulujących:
1.
Rodzaj waluty: PLN.
2. Kwota kredytu: 7 512 000,00 PLN, słownie: siedem milionów pięćset dwanaście
tysięcy złotych.
3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30 listopad 2030
4. Przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych kredytów
5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu
wraz z deklaracją wekslową lub/i oświadczenie o poddaniu się egzekucji.
6. Spłata odsetek w okresach kwartalnych.
7. Spłata odsetek następować od grudnia 2015 do 30.11.2030.
8. Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu będą środki finansowe pochodzące z
dochodu z tytułu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości od osób prawnych i
fizycznych.
9. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 3M, powiększone o
stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego
kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok
liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie
trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M
nie stanowi zmiany warunków umowy.
10. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i
opłat.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części
kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Gdy kredyt zostanie
spłacony wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty, a nie do końca okresu
umowy.
12. Dopuszcza się możliwość wydłużenia spłat rat kapitałowych wraz z odsetkami
poza rok 2030 w przypadku niemożliwości uchwalenia budżetu w związku z art. 243
ustawy o finansach publicznych.
13. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec przewidywany termin
uruchomienia kredytu (zależy to od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia).
14. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość, to
znaczy, że po podpisaniu umowy do czasu realizacji transzy Wykonawca nie naliczy
prowizji.
15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca informował go każdorazowo o wysokości
należnych kwartalnych odsetek z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym przed
terminem spłaty.
III.1.3)Forma prawna,
jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W
przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana
za najkorzystniejszą zamawiający może żądać przed zawarciem umowy dokumentów
regulujących współpracę tych wykonawców.
III.1.4)Inne szczególne
warunki
Wykonanie
zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem
do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający
uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada Zezwolenie Komisji
Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art.
36 ustawy z 29.8.1997 – Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 poz. 1376 ze zm.), a w
przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument
potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
Wykonawca musi wykazać że prowadzi zarejestrowaną działalność, nie zalega w
opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie
jest karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w formie spełnia /nie spełnia
na podstawie n/w dokumentów
DOKUMENTY
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1
ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik Nr 3a do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik Nr 3b do SIWZ.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 4-8,
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 9,
7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 10 i 11,
8. Jeżeli, wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w
odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo
administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się
takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
9.1. pkt. 2 -4 i 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
9.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
9.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
9.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert,
9.2. pkt. 5 i 7 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy – wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
9.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt.: 9.1 i 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w
którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone
przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed
notariuszem.
10. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w
art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp wraz z informacją czy istniejące powiązania nie
prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu
o udzielenie zamówienia lub informację o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ
11. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności
bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy – Prawo Bankowe. W przypadku art. 178
ust. 1. ustawy Prawo Bankowe, należy przedstawić inny dokument potwierdzający
rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w
art. 193 w/w ustawy.
III.2.2)Zdolność
ekonomiczna i finansowa
Informacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający
uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli
złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.
22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w formie spełnia /nie spełnia.
III.2.3)Kwalifikacje
techniczne
Informacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i
doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w formie spełnia /nie spełnia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w formie spełnia /nie spełnia.
III.2.4)Informacje o
zamówieniach zastrzeżonych
Realizacja
zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
III.3)Specyficzne
warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby
prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób
odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie
liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem
kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Czas uruchomienia kredytu. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje
administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
RRGKB.271.5.2015
IV.3.2)Poprzednie
publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki
otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty
odpłatne: nie
IV.3.4)Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
15.12.2015
- 09:30
IV.3.5)Data wysłania
zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny
okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w
dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki
otwarcia ofert
Data:
15.12.2015 - 10:00
Miejscowość:
Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1,
09-204 Rościszewo, Sala Konferencyjna
Osoby
upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to
zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o
funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje
dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587840
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa
Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem
elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowanego.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności
Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w
sposób określony w art. 27 ust 2 ustawy PZP, albo w terminie 15 dni – jeżeli
zostały złożone w sposób inny.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, także wobec postanowień
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia
publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 7
dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie
można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587840
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30.10.2015
Do Pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3.3 rb-27s 2009-2014 + III kwartał 2015
3.4 rb-28s 2009-2014 + III kwartał 2015
3.5 rb-nds 2009-2014 + III kwartał 2015
3.6 rb-pdp 2009-2014 + III kwartał 2015
3.8 sprawozdania z wykonania budżetu 2011-2014 i I półrocze 2015
3.9 uchwała RIO o przedłożeniu budżetu na rok 2015
3.10 uchwała RIO o przedłożeniu sprawozdania z wykonania budżetu za 2014
3.11 uchwała RIO o przedłożeniu informacji z wykonania budżetu za I półrocze 2015
3.12 uchwała rady gminy w sprawie zmiany wpf 2015-2030
3.13 uchwała rady gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu
3.14 uchwała RIO o możliwości spłaty kredytu
3.15 uchwała RIO opinia o wpf 2015-2025
3.16 uchwała RIO o możliwości sfinansowania deficytu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:19:38
- Liczba odsłon: 440
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: