Wersja archiwalna 2020-06-23 12:20:08
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W
PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Rościszewo:
Przebudowa drogi gminnej, ul. Polna, w Rościszewie, długość 700m oraz
przebudowa drogi gminnej 370303W w miejscowości Września, gm. Rościszewo l=0,70
km
Numer ogłoszenia: 59797 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina
Rościszewo , ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel.
024 2764011, faks 024 2764201.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej, ul. Polna, w
Rościszewie, długość 700m oraz przebudowa drogi gminnej 370303W w miejscowości
Września, gm. Rościszewo l=0,70 km.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach zadań są
następujące roboty: 1. Przebudowa drogi gminnej, ul. Polna, w Rościszewie,
długość 700m 1.1.roboty pomiarowe - 0,700 km 1.2.korytowanie drogi na gł. 10 cm
- 3200 m2 1.3.wykonanie podbudowy z krusztwa łamanego - tłucznia kam. - 7 cm po
zagęszczeniu - 3200 m² 1.4. wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno
asfaltowej 3 cm po zagęszczeniu - 179,3250 t, 1.5.wykonanie warstwy ścieralnej
z mieszanki asfaltowej - 3 cm po zagęszczeniu - 3321 m2 1.6.wykonanie poboczy z
kruszywa naturalnego - 8 cm po zagęszczeniu - 1050 m2 2. Przebudowa drogi
gminnej 370303W w miejscowości Września, gm. Rościszewo l=0,70 km od km
0+821,65 do km 1+1521,65 2.1.roboty pomiarowe - 0,700 km 2.2.korytowanie drogi
na gł. 10 cm - 3200 m2 2.3.wykonanie podbudowy z krusztwa łamanego - 7 cm po
zagęszczeniu - 3200 m² 2.4. wyrównanie istniejącej podbudowy - mięszanką
mineralno-bitumiczną AC22W w ilości 75kg/m2 - 220,5 t, 2.5Nawierzchnia z
mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna) - 3 cm po zagęszczeniu -
2850 m2 2.6.wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego - 7 cm po zagęszczeniu -
1050 m2 2.7.ustawienie słupków z rór stalowych o średnicy 70mm - 3 szt.
2.8.Przymocowanie znaków (A-6b x 2, A-7) - 3 szt.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na
temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu
jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (sześć tysięcy złotych) do
upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania
ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -
pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, -
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz.
730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego-
Urząd Gminy Rościszewo, BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101
2000 0020. 3. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze
znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.
Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do
oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 4.
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.
24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca
wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp.. 6.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o
których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw,
listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.
24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy
w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5,
jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
zamawiającego. 11.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy
załączyć do oferty w formie oryginału. 12.Jeżeli oferta jest zabezpieczona
wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie
zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 6 i 7.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawcy
muszą wykazać że 1. prowadzą działalność zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze
Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym
przedmiotowym zamówieniem. Na potwierdzenie tego warunku wykonawcy składaja
stosowne dokumenty. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w
systemie spełnia/ nie spełnia.
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca
musi wykazać, że: 1. posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania
zamówienia, tj. zrealizował co najmniej 2 zadania obejmujące roboty
nawierzchniowe z mieszanki mineralni-asfaltowej o wartości brutto min. 100.000
zł każde, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, Wykonawca załączy
dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Spełniają warunki udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania
tego warunku będzie dokonywana w systemie spełnia/ nie spełnia.
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie
dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca
musi: 1. dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska,
które zostanie jej powierzone, tj.: 1.1. Kierownik budowy - z uprawnieniami
drogowymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. -
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. -
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1
ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w systemie spełnia/
nie spełnia.
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie
dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony
formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys
sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników
kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Pełnomocnictwo osoby
lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych
dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).
Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako
przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania
prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie
musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych
przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokument ustanawiający
pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału, kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem - zgodnie z przepisami k.c. 5. Oferta przedstawiona
przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki
cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i
spełniać następujące wymagania: - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć
dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy
potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy
składają wszyscy Partnerzy, podpisując wspólne oświadczenie, lub lider w
imieniu wszystkich (należy wówczas zaznaczyć, że oświadczenie składa (lider
konsorcjum)), - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie
art. 24. ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub Pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu każdego z Wykonawców osobno. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające
spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 oraz pełnomocnictwo jest
składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu
jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 95
·
2 - Okres gwarancja - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie
prowadzona: |
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rościszewie ul. Armii
Krajowej 1 09-204 Rościszewo pokój nr 7.
IV.4.4.1)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sektetariat.
IV.4.4.2)
Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd
Gminy w Rościszewie ul. Armii Krajowej 1 09-204 Rościszewo Sala Konferencyjna.
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
Do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Września:
- Rościszewo ul. Polna
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:20:08
- Liczba odsłon: 720
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: