Wersja archiwalna 2020-06-23 12:21:18
Ogłoszenie nr
538196-N-2017 z dnia 2017-06-23 r.
Gmina Rościszewo: Wyposażenie obiektów budowlanych w system
kanalizacji zbiorczej dla ścieków komunalnych w miejscowości Polik i Lipniki,
budowa przydomowych oczyszczalni ścieków, zbiorników retencyjnych i wyposażenie
studni w miejscowości Rościszewo i Łukomie w infrastrukturę techniczną – ETAP
II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy
projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub
programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałania „Wsparcie
inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich
rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie
energii” – wysokość dofinansowania 63,63%
O zamówienie mogą
ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny
procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%,
osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje na temat
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy
wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz
z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo, krajowy numer
identyfikacyjny 61101590000000, ul. ul. Armii Krajowej 1 , 09204 Rościszewo,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 764 011, ,
e-mail ugrosciszewo@interia.pl, , faks242 764 201.
Adres strony internetowej (URL): www.rosciszewo.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków
między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny
za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie
postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane
przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone
w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rosciszewo.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z
postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej, osobiście, kurierem lub pocztą
Adres:
Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie obiektów budowlanych w system kanalizacji zbiorczej dla ścieków
komunalnych w miejscowości Polik i Lipniki, budowa przydomowych oczyszczalni
ścieków, zbiorników retencyjnych i wyposażenie studni w miejscowości Rościszewo
i Łukomie w infrastrukturę techniczną – ETAP II
Numer referencyjny: RRGKB.271.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje ETAP II polegający na budowie
sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej w następującym zakresie:
1.1. Wykaz działek na których będzie wykonana inwestycja: Obręb 0015 Polik: dz.
nr 74, 341, 345, 343/2, 350, 359, 362, 364, 365, 367, 371, 373, 374, 377, 380,
386, 389/3, 390, 429, 428, 426, 487/1, 487/2, 587, 567/1, 534, 532, 536, 526,
524, 517, 515, 513, 511, 507, 504, 503, 502, 500, 499, 491, 497, 488/1, 492/2,
43/2, 43/1, 25, 24/2, 22, 19, 537, 539, 540, 542, 545, 546/1,546/2, 547, 550,
552, 554/2, 555, 349/1, 695 Obręb 0011 Lipniki dz. nr: 114, 76/1, 77/1, 78, 80,
84, 85/1, 85/2, 111, 112, 113, 109, 108, 107, 126, 125/2, 125/1, 124, 122, 123,
119, 117, 161, 163, 164, 165, 177/3, 182, 185, 186, 187, 224, 225, 159, 157,
155, 153, 151/1, 150, 149, 146/1, 296, 247, 100 Obręb 0017 Rościszewo dz. nr:
170 1.2. Wykaz działek wyłączonych z inwestycji: Obręb 0015 Polik dz. nr 318,
342, 346/1, 689, 351, 382, 501, 490/1, 489, 488/2, 44/1, 538 Obręb 0011 Lipniki
dz. nr 181, 221, 223, 156 Na wyżej wymienionych działka nie będą realizowane
przyłącza kanalizacyjne, należy wyłączyć te działki z zakresu robót do
wykonania. 1.3. Sieć kanalizacji sanitarnej systemu grawitacyjnego Kanalizację
sanitarną grawitacyjną zaprojektowano z rur kanalizacyjnych łączonych na wcisk
z zastosowaniem uszczelek gumowych typu: • PVC-U ze ścianką litą wg normy PN-EN
1401:1999, klasa S, SDR 34, SN8, o średnicy DN 200 x 5,9 o łącznej długości 3
186,5 mb. • PE 100 SDR26 PN6 wg normy PN-EN 12201-2, o średnicy DN 200 x 7,7 o
łącznej długości 103,0 mb. Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej Na trasie
kanalizacji sanitarnej przewidziano studnie rewizyjne z kręgów betonowych z
betonu klasy B-55, wodoszczelnego W8, mrozoodpornego F-150 o średnicy DN1200 z
kręgiem dennym monolitycznym z wyprofilowaną fabrycznie kinetą. Dolna cześć
(dennica) wykonana jako monolit z betonu SCC (samozagęszczalnego) ze
zintegrowanymi przejściami szczelnymi. Wymaga się, aby dennica miała wysokość
co najmniej 2000 mm (chyba, że zbyt mała wysokość studzienki na to nie pozwala)
celem ograniczenia liczby połączeń pomiędzy elementami. Przejścia przez kręgi
betonowe wykonywać z użyciem tulei ochronnej z uszczelką, tzw. przejściem
szczelnym. Wymagane jest połączenie kręgów na zakład za pomocą uszczelki
elastomerowej, tworzywowej lub z wykorzystaniem innego materiału
uszczelniającego dostarczonego przez producenta kręgów. Celem ograniczenia
ilości połączeń projektuje się kręgi o wysokości: 250, 500, 750, 1000 mm oraz
szczególnie zalecane o wysokości powyżej 1000 mm. Zewnętrzne powierzchnie
kręgów i płyt betonowych należy zabezpieczyć środkiem gruntującym podłoża
betonowe a następnie lepikiem: 2-krotnie Abizolem R+2P a w gruntach
nawodnionych Abizolem 2R+2P. Przykrycie studni wykonać z płyty pokrywowej
żelbetowej DN1440 z włazem żeliwnym montowanym na pierścieniu betonowym
dystansowym na stałe do obudowy np. na zawiasach lub zamykane na zatrzask o
średnicy DN600 typu ciężkiego klasy D400 wg PN-EN 124. Płytę nastudzienną
osadzić na pierścieniu odciążającym. W ścianie wewnętrznej kręgów rozmieścić
żeliwne stopnie włazowe. Całość wykonać zgodnie z normą PN-EN 1917:2004
„Studzienki włazowe i nie włazowe z betonu niezbrojonego, z betonu zbrojonego
włóknem stalowym i żelbetowe”. Na sieci przewidziano montaż studni
inspekcyjnych nie włazowych z tworzywa sztucznego o średnicy DN 425
teleskopowych z wyprofilowaną kinetą. Na studni zamontować pokrywę żeliwną DN
425 klasy ciężkiej typu D400 wg PN-EN 124 osadzonej na pierścieniu odciążającym
beto-nowym DN650. Kinety wykonane z polietylenu muszą być wyposażone w kielichy
z wbudowaną uszczelką do montażu rur z PVC o średnicy zgodnej ze średnicą wlotu
lub wylotu (DN 200). Na trasie sieci kanalizacyjnej przewidziano montaż
trójników odgałęźnych PVC 200/160 45st. z łukami do włączenia przyłączy
kanalizacyjnych zgodnie z zasadą „dno przyłącza w oś kanału”. Trójniki montować
ok. 0,3-0,5 m przed zaznaczonymi na profilach trasami, aby wejść łukiem na
zaprojektowaną trasę uzgodnioną na ZUDP. W łączenia boczne przyłączy w
studzienkach wykonać wg zasady „dno przyłącza w oś kanału”, za wyjątkiem
włączeń na końcowych studni, gdzie włączono przyłącze wg zasady „oś przyłącza w
oś kanału”. Przewidziano również w pewnych wypadkach włączenia sieci/przyłączy
do projektowanych przepadów wewnętrznych typu PREDL w projektowanych studniach
DN1200 1.4. Sieć kanalizacji sanitarnej systemu ciśnieniowego Kanalizację
sanitarną zaprojektowano z rur kanalizacyjnych łączonych przez zgrzewanie
doczołowe typu PEHD 100 SDR17, PN10 do kanalizacji ciśnieniowej o średnicy: •
DN63x3,8 i łącznej długości: 3312,0 mb. Uzbrojenie rurociągu tłocznego Na
trasie rurociągu tłocznego projektuje się następujące uzbrojenie: • studnie
rewizyjne Srt betonowe o średnicy DN1200 wyposażone w armaturę żeliwną
kołnierzową z możliwością okresowego płukania rurociągu, • studnie rewizyjne
napowietrzająco-odpowietrzające Sodp betonowe o średnicy DN1200 wyposażone w
armaturę żeliwną kołnierzową z odpowietrznikiem do ścieków DN50, • studnie
rozprężne Sr z PEHD o średnicy DN1200. Studnie rewizyjne Srt i Sodp projektuje
się z kręgów betonowych z betonu klasy B-45, wodoszczelnego W8, mrozoodpornego
F-150 z kręgiem dennym monolitycznym. Przejścia przez kręgi betonowe wykonywać
z użyciem tulei ochronnej z uszczelką, tzw. przejściem szczelnym. Wymagane jest
połączenie kręgów na zakład za pomocą uszczelki elastomerowej, tworzywowej lub
z wykorzystaniem innego materiału uszczelniającego dostarczonego przez
producenta kręgów. Zewnętrzne powierzchnie kręgów i płyt betonowych należy
zabezpieczyć środkiem gruntującym podłoża betonowe a następnie lepikiem do
wykonywania przeciwwilgociowych izolacji budowlanych. Przykrycie studni wykonać
z płyty pokrywowej żelbetowej DN1400 z włazem żeliwnym o średnicy DN600 typu
ciężkiego klasy D400 wg PN-EN 124. Płytę nastudzienną osadzić na pierścieniu
odciążającym. W ścianie wewnętrznej kręgów rozmieścić żeliwne stopnie włazowe.
Całość wykonać zgodnie z normą PN-EN 1917: 2004 „Studzienki włazowe i
niewłazowe z betonu niezbrojonego, z betonu zbrojonego włóknem stalowym i
żelbetowe”. Studnie rozprężne projektuje się z tworzywa sztucznego monolityczne
teleskopowe o średnicy DN1200 z wyprofilowaną kinetą. Przykrycie studni wykonać
z płyty betonowej, na której montuje się właz żeliwny DN600 typu ciężkiego
klasy D400 wg PN-EN 124. Kinety wykonane z polietylenu muszą być wyposażone w
kielichy z wbudowaną uszczelką do montażu rur z PVC lub PE o średnicy zgodnej
ze średnicą wlotu lub wylotu. 1.5. Przyłącza grawitacyjne kanalizacji
sanitarnej Przyłącza kanalizacyjne zaprojektowano z rur: • PVC-U ze ścianką
litą wg normy PN-EN 1401:1999, klasa S, SDR 34, SN8, o średnicy DN 160 x 4,7, •
PE 100 SDR26 PN6 wg normy PN-EN 12201-2, o średnicy DN 160 x 6,2. System
kanalizacyjny zapewnia grawitacyjny spływ ścieków od odbiorców do sieci
kanalizacyjnej w drodze. Istniejące instalacje kanalizacyjne z budynku należy
przedłużyć aż do włączenia do projektowanych przyłączy kanalizacyjnych
zakończonych studzienką rewizyjną w następujący sposób: • w przypadku adaptacji
istniejącego zbiornika bezodpływowego (osadnika) należy go zlikwidować poprzez
opróżnienie zbiornika, wydezynfekowanie, zasypanie piaskiem do rzędnej rury z
zagęszczeniem, wyrobienie kinety z betonu B-20, obsadzenia stopni włazowych, •
w przypadku włączenia instalacji bezpośrednio do projektowanej studni
rewizyjnej, zbiornik bezodpływowy należy odłączyć od systemu kanalizacyjnego.
1.6. Uzbrojenie przyłączy kanalizacyjnych Na przyłączach projektuje się studnie
inspekcyjne Sp nie włazowe z tworzywa sztucznego z materiału PE o średnicy DN
425 teleskopowych z wyprofilowaną kinetą. Na studni zamontować pokrywę żeliwną
DN 425 typu B125 wg PN-EN 124 osadzonej na pierścieniu odciążającym betonowym DN
650. Kinety wykonane z polietylenu muszą być wyposażone w kielichy z wbudowaną
uszczelką do montażu rur z PVC o średnicy zgodnej ze średnicą wlotu lub wylotu
(DN160). Przyłącza będą włączane do projektowanej sieci kanalizacyjnej poprzez
studnie sieciowe DN1,2 m oraz DN0,425 m lub poprzez trójniki odgałęźne 200/160
45st. z łukami do włączenia przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z zasadą „dno
przyłącza w oś kanału”. Trójniki montowane będą ok. 0,3-0,5 m przed
zaznaczonymi na profilach trasami, aby wejść łukiem na zaprojektowaną trasę
uzgodnioną na ZUDP. W łączenia boczne przyłączy w studzienkach wykonać wg
zasady „dno przyłącza w oś kanału”, za wyjątkiem studni końcowych z włączeniem
wg zasady „oś przyłącza w oś kanału”. Przewidziano również włączenia przyłączy
do projektowanych przepadów wewnętrznych typu PREDL na projektowanych studniach
DN1200. 1.7. Roboty związane z wykonaniem sieci tłocznej lub grawitacyjnej w
działkach stanowiących własność osób prywatnych (oprócz przyłączy i sieci w
terenie nie podlegającym uprawom rolnym) należy wykonać w okresie jesiennym do
wiosennego w sposób umożliwiający rolnikom dokonanie zbiorów i nieutrudniający
prac polowych wiosennych. Prace te należy wyszczególnić w harmonogramie
rzeczowo-finasowym.
II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów
ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna
wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, roboty budowlane
polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej
obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia, w tym zrealizowali, co najmniej
dwie roboty polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej
grawitacyjno-tłocznej o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł każda z robót,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty zostały wykonane z załączeniem dowodów potwierdzające, że
roboty te zostały wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone. b. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje
osobami które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi
posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie
niezbędne do wykonania zamówienia publicznego oraz przedstawi informację o
podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności wykonawca musi
dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń kanalizacyjnych*.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: *Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane
odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z
dnia 22 grudnia 2015 r (Dz. U. 2016 poz. 65)
III.2) PODSTAWY
WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON
WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpisu z właściwego
rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy
PZP. b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)
zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia
Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których
mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.
U. z 2016 r. poz. 716)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne dokumenty ( Wykonawca wykaże że zrealizował, co najmniej dwie roboty
polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej o
wartości nie mniejszej niż 700.000 zł każda z robót) – załącznik nr 5 do SIWZ
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wykonawca
musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń kanalizacyjnych*. *Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane
odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z
dnia 22 grudnia 2015 r (Dz. U. 2016 poz. 65)) ) – Załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY
NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wypełniony formularz
oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys
sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. (z określeniem wskaźników
kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6: podpunkt 2) litera a), b), c)
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których
mowa w pkt. 8 podpunkt 1, powinny być Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 8
podpunkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
tego terminu. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument
miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 9 stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych) do upływu terminu składania
ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w
jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3. gwarancjach
bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014
r. poz. 1804 0raz2015 r, poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Rościszewo,
BS SIERPC FILIA ROŚCISZEWO Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020. 3. Oferta jest
skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie
Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. Wniesienie wadium w formie
innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty jest równoznaczne z
wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem
złożenia oferty przed terminem składania ofert. 4. Z treści gwarancji i
poręczeń, o których mowa w punkcie 1.2-1.5 SIWZ (art. 45 ust 6 pkt 2-5 PZP)
musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty
określonej w gwarancji/poręczeniu: 4.1. Jeżeli wykonawca , którego oferta
została wybrana: 4.1.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4.1.2. Nie wniósł
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.1.3. Zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 4.2. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26 ust. 3 i 3a PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów
lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
PZP, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć w formie
oryginału do oferty 6. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w
sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust. 7b ustawy PZP.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP,
oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie
umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono
wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy na
prowadzenie rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszty prowadzenia rachunku bankowego, oraz prowizji bankowej za przelew na
rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Jeżeli oferta jest zabezpieczona
wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie
zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 6 i 7.
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie
procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w
toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie
etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki
zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert) Do pobrania: |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-23
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-23 12:21:18
- Liczba odsłon: 454
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: