Wersja archiwalna 2020-06-04 14:30:42
Ogłoszenie nr 547590-N-2020 z dnia 2020-06-04 r.
Gmina Rościszewo: Odbiór, transport i
zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo, krajowy numer
identyfikacyjny 61101590000000, ul. ul. Armii
Krajowej 1 , 09-204 Rościszewo,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 764 011,
e-mail ugrosciszewo@interia.pl, faks 242 764 201.
Adres strony internetowej (URL): www.rosciszewo.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rosciszewo.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
rosciszewo.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie papierowej, osobiście, kurierem lub pocztą
Adres:
Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i
zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
Numer referencyjny: RRGKB.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej
na: odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę gminy w kontekście odbioru i
zagospodarowaniu odpadów komunalnych zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90511000-2 |
90512000-9 |
90513000-6 |
90513100-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w
miesiącach |
Okres w
dniach |
Data
rozpoczęcia |
Data
zakończenia |
2020-07-01 |
2021-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
a.
Wykonawca spełni warunek jeżeli, posiada wpis do rejestru działalności
regulowanej, zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach;
b.
Wykonawca spełni warunek jeżeli, posiada zezwolenie na transport odpadów
wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub posiada
zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na
podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z
dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub
transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz. U. z 2004 r.
Nr 16, poz. 154 ze zm.) – jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na
transport odpadów;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym
zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje,
usługi polegające na wykonywaniu usługi zbierania i zagospodarowania odpadów
komunalnych obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia, w tym zrealizował
co najmniej jedną usługę o masie łącznie odebranych odpadów komunalnych powyżej
150,00 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów potwierdzające, że usługi te
zostały wykonana lub są wykonywane należycie.
b.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada narzędzia, wyposażenie
zakładu lub urządzenia techniczne, którymi będzie realizowane zamówienie, przy
czym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co
najmniej: • 2 samochodami bezpylnymi do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych
oraz możliwością opróżniania pojemników o pojemności 110 l, 120 l, 240 l; • 2
pojazdami do odbioru odpadów selektywnie • 1 pojazdem typu „hakowiec”,
przystosowany do odbioru odpadów w kontenerach • Wykonawca musi dysponować bazą
magazynowo – transportową usytuowaną na terenie Gminy Rościszewo lub w
odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a)
zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego
przez Wójta Gminy Rościszewo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości (zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i
porządku w gminach),
b) zezwolenie na transport
odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub
posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie
i na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub
transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz. U. z 2004 r.
Nr 16, poz. 154 ze zm.) – jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na
transport odpadów;
c) odpisu z właściwego
rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy
PZP.
d) zaświadczenia właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) zaświadczenia właściwej
terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu;
f)
oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat
lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i
opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( Wykonawca wykaże że
zrealizował, co najmniej jedną usługę o masie łącznie odebranych odpadów
komunalnych powyżej 150,00 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy) –
załącznik nr 5 do SIWZ
b)
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie
do dysponowania tymi zasobami. (Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
dysponuje co najmniej: • 2 samochodami bezpylnymi do wywozu zmieszanych odpadów
komunalnych oraz możliwością opróżniania pojemników o pojemności 110 l, 120 l,
240 l; • 2 pojazdami do odbioru odpadów selektywnie zebranych; • 1 pojazdem
typu „hakowiec”, przystosowane do odbioru odpadów w kontenerach Zamawiający
żąda od Wykonawcy potwierdzenia spełnienia powyższego warunku poprzez
przedstawienie stosownych dokumentów w szczególności potwierdzających
spełnianie przez pojazdy skierowane do świadczenia usługi norm emisji spalin
EURO 3.) – Załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII
pkt. 6: podpunkt 2) litera d), e), f) SIWZ składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości.
2. Dokumenty, o których
mowa w pkt. 1 podpunkt 1, powinny być Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1
podpunkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
tego terminu.
3. Jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2
stosuje się.
4. Informacje dla
wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w
art. 22a ustawy pzp szczegółowo opisano w Rozdziale VII pkt 13 SIWZ
5.
Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
szczegółowo opisano w Rozdziale VII pkt 14 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości 4 000 zł (cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania
ofert.
2.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w
jednej lub kilku następujących formach:
2.1.
pieniądzu,
2.2.
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3.
gwarancjach bankowych,
2.4.
gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5.
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, i 1572).
3.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego– Urząd Gminy Rościszewo, Bank Spółdzielczy w Starej Białej,
Oddział w Sierpcu, Filia w Rościszewie Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020.
4.
Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się
na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. Wniesienie wadium
w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty jest
równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert.
5.
Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w punkcie 2.2-2.5 SIWZ (art.
45 ust 6 pkt 2-5 PZP) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz
Zamawiającego kwoty określonej w warancji/poręczeniu:
5.1.
Jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana:
5.1.1. Odmówił podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
5.1.2. Nie wniósł zabezpieczenia
należytego wykonania umowy,
5.1.3. Zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
5.2.
jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i
3a PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP,
oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej
6.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć w formie oryginału do oferty
7.
Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób
nieprawidłowy podlega odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust. 7b ustawy PZP.
8.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp.
9.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia o którym mowa w
art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje
również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
10.1. odmówił podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
10.2. nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
10.3. zawarcie umowy w sprawie
zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11. Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Zamawiający zwraca
niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy,
13. który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę
któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
14. Jeżeli wadium wniesiono
w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy na
prowadzenie rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszty prowadzenia rachunku bankowego, oraz prowizji bankowej za przelew na
rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
15. Jeżeli oferta jest
zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić
wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 9 i 10.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Emisja
spalin |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w
stosunku do treści oferty w zakresie:
1.
Zmiany wysokości opłat wynikających z przepisów prawa a mających wpływ na
koszty świadczenia usługi.
2.
Inne zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zasady
odbierania i zagospodarowania odpadów.
3.
Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany
stawki podatku VAT.
4.
Wprowadzenia zmian w stosunku do opisu przedmiotu umowy w zakresie
wykonania prac w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji
przedmiotu umowy.
5.
W przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w pkt. od 1 do 4 Zamawiający
dopuszcza możliwość ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o
kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost / zmniejszenie kosztów świadczenia
usługi.
6.
W przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-06-12, godzina: 10:00, Urząd Gminy w Rościszewie, ul.
Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo - sekretariat
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.2.2) Termin otwarcia ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-06-12, godzina: 10:15, Urząd Gminy w Rościszewie, ul.
Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo – sala konferencyjna
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki 1-7 i 9
- Załącznik nr 8 - opis przedmiotu zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-04
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-04 14:30:42
- Liczba odsłon: 492
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: