Załącznik Nr 3 do Regulaminu
Rościszewo, dnia 09.06.2020 r.
RRGKB.271.1.3.2020
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Rościszewo o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro netto, na:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Rościszewo, tj. folii rolniczej czarnej, folii rolniczej białej, siatki, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag.
Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1) ważenie odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń;
2) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów;
3) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;
4) rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
Warunki wykonania robót:
Wykonawca zobowiązany jest:
1) Spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
a. imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady;
b. adres, z którego pochodzą dostarczone odpady: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag;
c. datę odbioru;
d. wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- folie rolnicze czarne,
- folie rolnicze białe,
- siatkę do owijania balotów,
- sznurek do owijania balotów,
- opakowania po nawozach,
- opakowania typu Big-Bag.
e. Podpis właściciela/użytkownika;
f. Podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
g. Pieczęć firmową wykonawcy.
2) Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2S kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019r., poz. 819).
3) Do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; do przekazania zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzającym właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu:
a. oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
4) Wykonanie co najmniej 10-15 zdjęć podczas realizacji prac na różnym etapie (czytelnych, dobrej jakości, i kolorowych).
5) Po wykonaniu zadania do przedłożenia Zamawiającemu sprawozdania zawierającego: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze czarne, folie rolnicze białe, siatki do owijania balotów, sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i opakowania typu Big-Bag.
6) Po wykonaniu zadania do złożenia oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów, w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach
7) Wygenerowanie z systemu BDO kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia wraz z ich zbiorczym zestawieniem;
8) Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczają odpady.
9) Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
10) Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym.
11) W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu.
Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników:
- folia rolnicza czarna 39,790 Mg
- folia rolnicza biała 38,295 Mg
- siatki do owijania balotów 8,543 Mg
- sznurka do owijania balotów 7,471 Mg
- opakowań po nawozach 13,343 Mg
- opakowań typu Big Bag 12,765 Mg
UWAGA! Podana ilość w/w wyrobów objętych przedmiotem zamówienia określona została na podstawie danych przekazanych przez właścicieli nieruchomości składających wnioski, stanowiących jednocześnie inwentaryzację w/w wyrobów.
Wszelkie rozbieżności w ilości odbieranych odpadów Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.
W przypadku przekroczenia limitu pomocy de minimis, w tym wyczerpania limitu krajowego pomocy de minimis przedmiot zamówienia może ulec zmianie w zależności od możliwości rozdysponowania środków w uwzględnieniu ograniczeń wynikających z pomocy de minimis.
Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z wytypowanych miejsc na terenie gminy Rościszewo (min.1 miejsce).
CPV: 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90500000-2 Usługi związane z odpadami
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
II. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym
Termin wykonania zamówienia – do dnia 30 września 2020 r.
Termin związania ofertą – 30 dni.
III. Przygotowanie oferty
Ofertę należy:
a) złożyć w formie pisemnej (osobiście lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo), lub faksem na nr (24) 2764201 lub e-mailem na adres ugrosciszewo@interia.pl) na Formularzu Oferty do dnia 16.06.2020 r. do godz. 10:00
b) w przypadku składania oferty mailem w tytule wiadomości należy wpisać:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”
c) w przypadku oferty składanej osobiście, ofertę złożyć w kopercie zaadresowanej na Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo i opatrzonej napisem:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”
d) do oferty należy dołączyć:
- formularz ofertowy
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz o braku podstaw do wykluczenia
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV. Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Marek Chyliński – (24)2764011 wew. 35 e-mail marek.ugr@wp.pl
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2021-09-26 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-09-26 18:15:30
- Liczba odsłon: 510
- Historia dokumentu: