Załącznik Nr 3 do Regulaminu
Rościszewo, dnia 10.06.2020
r.
RRGKB.271.1.4.2020
Zaproszenie do
składania ofert
Zapraszamy
Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania
ofertowego, zgodnie z Regulaminem
udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Rościszewo o wartości
szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro netto, na:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową pięćdziesięciu przydomowych
oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rościszewo”
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot
Zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową pięćdziesięciu
przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rościszewo.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu
i przedmiotu objętego zapytanie przedstawiono w załączniku nr 1 – Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
CPV: 71.52.00.00-9
II. Główne warunki udziału w
zapytaniu ofertowym
Termin
trwania umowy: - nadzór inwestorski
będzie pełniony w trakcie realizacji
przez wykonawcę robót budowlanych podlegających nadzorowi to jest w
maksymalnym terminie zakończenia do 30.09.2020 r. (termin może ulec zmianie w
przypadku przesunięcia terminu realizacji robót) oraz w terminie trwania
gwarancji i rękojmi.
III. Przygotowanie oferty
Ofertę należy:
a) złożyć w formie pisemnej (osobiście,
listownie – w siedzibie Zamawiającego lub na jego adres w Urzędzie Gminy Rościszewo, ul. Armii
Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, faksem na nr (24)2764201 lub e-mailem na adres ugrosciszewo@interia.pl ) na Formularzu Oferty do dnia 18.06.2020 r. do godz. 10:00
b) w przypadku oferty składanej
osobiście, listownie ofertę złożyć w
kopercie zaadresowanej na Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1,
09-204 Rościszewo i opatrzonej napisem:
„Pełnienie
nadzoru inwestorskiego nad budową pięćdziesięciu przydomowych oczyszczalni
ścieków”
c)
w
przypadku oferty składanej pocztą elektroniczną (e-mail) w tytule wiadomości
należy wpisać:
„Pełnienie
nadzoru inwestorskiego nad budową pięćdziesięciu przydomowych oczyszczalni
ścieków”
d)
do
oferty należy dołączyć:
-
Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
-
Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art.. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie
uprawnień do nadzorowania robót w specjalności sanitarnej wraz z
aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izb.
IV. Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z
Wykonawcami są:
Marek
Chyliński – (24)2764011 wew. 35 e-mail marek.ugr@wp.pl
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2021-09-26 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-09-26 18:15:55
- Liczba odsłon: 1071
- Historia dokumentu: