Wersja archiwalna 2021-02-12 13:11:54
-
PYTANIE:
Przesunięcie terminu składania ofert do dnia 22.02.2021 r.;
ODPOWIEDŹ:
Termin składania ofert zostanie przesunięty do 22.02.2021r.
PYTANIE:
Udzielenie informacji, jakiego okresu dotyczy szacunkowa wartość zamówienia publicznego, która nie może przekroczyć 130 000,00 zł;
Szacunkowa wartość zamówienia publicznego, czyli kwoty 130 000,00 zł nie może przekroczyć okresu trwania umowy, tj. 5 lat
-
PYTANIE:
Informację, czy Zamawiający zawrze umowę ramową na wzorze przedstawionym przez Bank, do której załącznikiem będzie wzorzec umowy załączony do zapytania ofertowego? Umowa ramowa zostanie przygotowana w sposób niepowodujący zachwianie uczciwej konkurencji, a jedynie będzie regulowała:
-
warunki otwierania, prowadzenia i zamykania rachunków (w złotych lub w walutach wymienialnych);
-
zakres i zasady dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunkach;
-
zasady wydawania przez Bank kart do rachunków i dokonywania operacji przy ich użyciu;
-
zasady świadczenia przez Bank usług bankowości elektronicznej;
-
zasady wydawania i funkcjonowania innych instrumentów płatniczych;
-
zasady świadczenia przez Bank pozostałych usług w ramach prowadzonego rachunku.
ODPOWIEDŹ:
Gmina wyraża zgodę na zawarcie umowy na wzorze przedstawionym przez Bank, ale zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian oraz uwag do umowy
-
PYTANIE:
Informację, w jakiej formie Zamawiający będzie składał w Banku polecenia przelewów zleceń stałych, wypłat świadczeń rodzinnych (za jedną sztukę), o których mowa w formularzu cenowym dział II operacje na rachunku pkt 11, tzn. w formie papierowej, listy wypłat gotówkowych czy w formie elektronicznej?
ODPOWIEDŹ:
Polecenia przelewów zleceń stałych, wypłat świadczeń rodzinnych będziemy przekazywać w formie list wypłat gotówkowych w wersji papierowej oraz przelewów w formie elektronicznej.
-
PYTANIE:
Informację, w jakim terminie Zamawiający przewiduje uruchomienie linii kredytowej? czy Zamawiający będzie korzystał z linii kredytowej w trybie ciągłym przez okres przedmiotu zamówienia?
ODPOWIEDŹ:
Z linii kredytowej Gmina nie będzie korzystała w sposób ciągły. Jej uruchomienie będzie uzależnione od potrzeb w danym roku
-
PYTANIE:
Odstąpienie przez Zamawiającego od uwzględniania w łącznej cenie przedmiotu zamówienia kosztu wpłat gotówkowych dokonywanych na rachunek w placówce przez osobę trzecią, o którym mowa w formularzu cenowym w dziale II pkt 5. Bank swoją prośbę uzasadnia tym, że przedmiotowe wpłaty nie stanowią kosztu Zamawiającego.
ODPOWIEDŹ:
Gmina przychyla się do odstąpienia od uwzględnienia w łącznej cenie przedmiotu zamówienia kosztu wpłat gotówkowych dokonanych na rachunek w placówce przez osoby trzecie. Gmina zwraca się z prośbą o obniżenie prowizji za wpłaty gotówkowe na rachunki Gminy płatne przez osoby trzecie.
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zamawiający zmienia w treści zapytania ofertowego pkt III podpunkt a) w sposób następujący:
W zapytaniu jest:
„złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem na adres poniżej, faksem na nr (24)2764201 lub e-mailem na adres ugrosciszewo@interia.pl) na Formularzu Oferty w siedzibie Urzędu Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo do dnia 15.03.2021 r. do godz. 9:00”
Zmienia się na:
„złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem na adres poniżej, faksem na nr (24)2764201 lub e-mailem na adres ugrosciszewo@interia.pl) na Formularzu Oferty w siedzibie Urzędu Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo do dnia 22.03.2021 r. do godz. 9:00 „
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2021-02-12 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-02-12 13:11:54
- Liczba odsłon: 1108
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: