Wersja archiwalna 2021-07-15 17:17:42
Rościszewo, dnia 15.05.2021r.
RRGKB.271.1.3.2021
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000 zł, na:
„Modernizacja budynku OSP, w zakresie stropu żelbetowego, ścian, posadzki, oświetlenia garażu”
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja budynku OSP, w zakresie stropu żelbetowego, ścian, posadzki, oświetlenia garażu. Przedmiotowe roboty obejmują:
-
Wykonanie tynków cementowo-wapiennych oraz wykonanie gładzi szpachlowych sufitu z jego malowaniem – 46m2.
-
Wykonanie gładzi szpachlowych ścian z ich malowaniem – 96 m2.
-
Wykonanie posadzki z gresu technicznego, płytki wymiaru 20x20 cm i grubości 8 mm – 46 m2.
-
Wykonanie oświetlenia garażu w postaci lamp LED sufitowych o wymiarach 60x60 i minimalnej mocy 60 W jedna lampa wraz z poprowadzeniem instalacji oraz montażem włącznika – 4 sztuki
CPV: 45.40.00.00-1
II. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym
-
Termin wykonania zamówienia do 29.10.2021 r.
-
Termin płatności 30 dni
III. Przygotowanie oferty
Ofertę należy:
-
złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty do dnia 14.05.2021 r. do godz. 9:00
-
osobiście,
-
listem na adres: Urzędu Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo,
-
e-mailem na adres marek.ugr@wp.pl
-
-
w przypadku oferty składanej osobiście lub listownie, ofertę należy złożyć w kopercie zaadresowanej na Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo i opatrzonej napisem:
oferta na: „Modernizacja budynku OSP, w zakresie stropu żelbetowego, ścian, posadzki, oświetlenia garażu”
-
w przypadku oferty składanej za pomocą poczty elektronicznej w tytule wiadomości należy wpisać:
oferta na: „Modernizacja budynku OSP, w zakresie stropu żelbetowego, ścian, posadzki, oświetlenia garażu”
-
do oferty należy dołączyć:
-
Formularz ofertowy
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
IV. Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Marek Chyliński – (24)2764076 wew. 35 e-mail marek.ugr@wp.pl
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 2021-07-15 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-15 17:17:42
- Liczba odsłon: 1359
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: