O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Pzp
Przedmiot zamówienia: Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego w Łukomiu, gm. Rościszewo, pow. sierpecki, woj.mazowieckie
Zamawiający – Gmina Rościszewo, 09-204 Rościszewo, ul.Armii Krajowej 1, tel. (024) 276 40 11, fax (024) 276 42 01, e-mail: marek.ugr@wp.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.rosciszewo.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 276 42 01, cena SIWZ – 50 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:
Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego w Łukomiu, gm. Rościszewo, pow. sierpecki, woj.mazowieckie, obejmującego n/w zakres rzeczowy:
● roboty ziemne – m3 414,00
● warstwy odcinające z piasku zag.mechan. gr. 10 cm – m2 1380,00
● dolna warstwa podbudowy z kr. łamanego, gr.15 cm po zagęszczeniu – m2 1380,00
● ława pod krawężniki – m3 4,56
● obrzeża betonowe 30x8 na podsypce piaskowej – m 152,00
● dostawa i montaż bramek tulejowych 3x2 z siatka – kpl 2
● dostawa i montaż koszy z siatką – kpl 4
● piłkochwyty z siatki na słupkach – mb 26,00
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45.21.22.00-8
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące zał. nr 7 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X ust. 2 specyfikacji.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 25.08.2009 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających
odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać
uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy
z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, wykonawca wskazał osoby, którymi
8) wykaz robót budowlanych + referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j.: budowa boisk
sportowych.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 6 i 8 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Rościszewie, sekretariat , do dnia: 2009 – 07 –16 , do godz. 9:30.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rościszewie, sala konferencyjna, w dniu: 2009 – 07 – 16, o godz. 10:00.
13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
14. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ofertowej.
16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem
fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Marek Chyliński -
– tel. (024) 276 – 40 – 11 w.46 , fax (024) 276 – 42 – 01.
20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 24.06.2009 r.
Do Pobrania
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 24.06.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....07.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.rosciszewo.bip.org.pl dnia 24.06.2009 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-25 13:31:04
- Liczba odsłon: 391
- Historia dokumentu: