Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Kościoła pw. św. Józefa w Rościszewie w systemie zaprojektuj i wybuduj


SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Józefa w Rościszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040070535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 18
1.5.2.) Miejscowość: Rościszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-204
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: janpela@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.diecezjaplocka.pl/kontakt/parafie/rosciszewo-sw-jozefa
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający substydiowany - Parafia Rzymskokatolicka
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Kościoła pw. św. Józefa w Rościszewie w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-319c9e4c-f2bb-40fb-bec8-6142c8ccf919
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-319c9e4c-f2bb-40fb-bec8-6142c8ccf919
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00422012/01 z dnia 2024-07-19
2024-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, który dostępna
jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.pl/.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marek Chyliński. – tel. 785646283.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne (przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania).
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (Dz. U. poz. 2452).
Z uwagi na ograniczoną dopuszczalną liczbę znaków - szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku
postępowania zawarte zostały w Rozdziale XLV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku
postępowania zawarte zostały w Rozdziale XLV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie
robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod
względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją zadania dofinansowanego
z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków pn. „Remont Kościoła pw. św. Józefa w
Rościszewie w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
2. Budynek wpisany do rejestru zabytków – decyzja Nr 30/101W z dnia 20.01.1958 r.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Załącznik Nr 9 do SWZ – Program funkcjonalno- użytkowy, zwany dalej
PFU.
5. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z PFU, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00422012/01 z dnia 2024-07-19
2024-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
6. Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym – kościół parafialny.
7. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 60 m-cy, maksimum 72 mce,
licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00422012/01 z dnia 2024-07-19
2024-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp;
1.2. spełniają warunki dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób szczególny.
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób szczególny.
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
1.2.4.1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie co najmniej dwóch obiektów o charakterze
sakralnym(miejsca kultu religijnego) lub obiektów użyteczności publicznej, podlegających ochronie konserwatorskiej, o
wartości minimum 700.000,00 zł. Zamawiający dopuszcza realizację jednego obiektu o wartości minimum 1.400.000,00 zł,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane
z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a
jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty.
1.2.4.2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje osobami które będą odpowiedzialne za kierowanie
robotami budowlanymi posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do
dysponowania tymi osobami. W szczególności wykonawca musi dysponować:
Kierownika budowy – z uprawnieniami do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej
lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, posiadającego co najmniej
18 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót oraz realizacji co najmniej dwóch
budów po uzyskaniu w/w uprawnień, spełniającego wymagania zawarte w art. 37c. ustawy z dnia 23 lipca 2023 r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r. poz. 840)
1.2.5. Nie podlega wykluczaniu na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 22 w związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji.
2.2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2.3. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywna- mi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00422012/01 z dnia 2024-07-19
2024-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.4. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej; – zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ.
Ze względu na ograniczenia co do ilości znaków szczegóły zawiera Rozdział XII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
(Wykonawca wykaże że wykonał: roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie co najmniej dwóch obiektów
o charakterze sakralnym(miejsca kultu religijnego) lub obiektów użyteczności publicznej, podlegających ochronie konserwatorskiej, o
wartości minimum 700.000,00 zł. Zamawiający dopuszcza realizację jednego obiektu o wartości minimum 1.400.000,00 zł) –
załącznik nr 5 SWZ
2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (W szczególności wykonawca
musi dysponować:
Kierownika budowy – z uprawnieniami do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej
lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, posiadającego co najmniej 18
miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót oraz realizacji co najmniej dwóch budów po
uzyskaniu w/w uprawnień, spełniającego wymagania zawarte w art. 37c. ustawy z dnia 23 lipca 2023 r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami (Dz. U. 2022 r. poz. 840)) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
2.3. Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – minimalna kwota to
500.000 zł.
Ze względu na ograniczenia co do ilości znaków szczegóły zawiera Rozdział XII SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać:
1.1. wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do SWZ;
1.2. kosztorys ofertowy
1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia – według załącznika nr 2 do SWZ;
1.4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – według zał. nr 3 do SWZ;
1.5. zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – według załącznika nr 8;
1.6. pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.1. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.2. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania
określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
1.3. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić
wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
1.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00422012/01 z dnia 2024-07-19
2024-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich
wprowadzenia szczegółów został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-18
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00422012/01 z dnia 2024-07-19
2024-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-07-19 14:26:03
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-19 14:26:03
  • Liczba odsłon: 13
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2068196]

przewiń do góry